2015. augusztus 21., péntek

Klau bemutatkozik!



Sziasztok!

Először is köszönöm szépen, hogy felvettetek a csapatba, mint kritikaírót! Nagyon hálás vagyok érte!
Nem igazán vagyok jó a bemutatkozó szövegekben, de lássuk, mi sül ki a dologból.
A koromat nem árulom el, legyen elég annyi, hogy szerintem én vagyok a legidősebb az összes itteni szerkesztő között. Szeretek olvasni, zenét hallgatni és szívesen segítek másoknak. Sokak szerint néha túlzottan is őszintén fejtem ki a véleményemet a dolgokról, bár próbálom minél kevésbé bántó módon, inkább segítségként. Igazából kritikákat még ilyen módon nem írtam, inkább csak megírtam másoknak a véleményemet az adott blogról, történetről.
Én két blogot írok jelenleg, az egyiket csak nemrég kezdtem, a másiknak pedig a második évadja indult a napokban. Innen ismerhettek esetleg néhányan.
Tőlem rendelhettek kritikát csak a designról, csak a történetről, vagy mindkettőről együtt. A design kritikáról annyit, hogy mivel én nem szerkesztek, így csak az én személyes véleményemet, benyomásomat tudom nektek megírni. De valljuk be, a legtöbb olvasó is csak annyit lát, ha megnyit egy blogot, mint én. Tehát ő is az első benyomásról ítél.
Ígérem, hogy igyekszem majd a lehető legrövidebb határidőn belül teljesíteni a felkéréseket, és építő jellegű kritikát írni mindenkinek, hogy abból tanulni tudjon, és ne azt érezze, hogy porba tiporták a lelki világát, bár valljuk be, az igazság sokszor fájdalmas.
Ez elég rövidre sikeredett, de úgy gondolom, hogy nem húzom tovább az időt! Mindenkinek további kellemes nyarat (már ami még hátra van belőle)! Remélem megtiszteltek a bizalmatokkal, és bátran fordultok hozzám kritikakéréssel!

Puszi: Klau

5 megjegyzés: