2015. augusztus 11., kedd

Interjú #38 - Dodó

1. Mikor határoztad el, hogy erről fogsz írni? És mi ihletett benne?
Ezt akkor döntöttem el mikor matek órán unatkoztam.. :D Nagyon szeretem a(z) One Directiont főleg Harry Stylest és sok blogot olvastam vele és nagyon sok volt az ilyen vámpír story, ezért kitaláltam hogy akkor most legyen egy gonosz démon. :D

2. A családod tudja, hogy a gyermekük egy igazi kis írópalánta? Hogy viszonyulnak ehhez?
Igen, tudják. Apát nem érdekli, anya néha megdicsér, de mama nagyon elfogult!! Még a facebook csoportba is írt.

3. Ha történetedben bárkinek a szerepébe belebújhatnál, ki lenne az? Miért?
Természetesen Leila szerepében lennék, mert ő a főszereplő, és olyan a személyisége mint nekem. Kesze-kusza, és persze övé Harry <3

4. Gyakran jelentkezel versenyekre? Ha igen, általában milyen helyezéseket érsz el?
Igen jelentkezek versenyekre, de ez a 2. hogy helyezést értem el. A másik versenyen szintén a legjobb fanficton kategóriában 1. helyezést ért el a blog.

5. Melyik idézet írja le legjobban a történeted?
“Csak egy démon csalhatja elő az igazi angyalt.”

6. Melyik zene illik legjobban a történetedhez?
Leona Lewis - Run

7. A bloggerek közül kikkel vagy igazán jóban? Eléggé támogatnak téged?
Weenie G. ő egy jó bloggerina, és nagon jóba vagyunk illetve Katniss Mc. Carney. Mindenben segít amiben tud.

8. Szerinted mi a jó történet titka?
Ne legyen sablonos, és másolt. A saját ötletünket illetve a fantáziánkat kell leírni, és a főszereplőnek a személyiségét úgy kell formázni hogy ki is tudd hozni belőle amit akarsz.
Legyen saját ötleted!

9. Gondolkodtál már azon, hogy kiadasd ezt a művet a későbbiekben?
Igen, gondolkodtam rajta, és ebben otthon támogatnak is, aminek nagyon örülök!

10. Mi ihletett a bloggernevedben? Mihez fűzhető?
A Dodó az a Dominikából jött. (Ez a nevem) Nagyon sokan úgy hívnak hogy Dodó ezért gondoltam azt hogy akkor legyen itt is.

+1. Ha lehetne egy kívánságot, és nem kívánhatnál örök életet, még több kívánságot, akkor, mi lenne az?

Egy nagyon jó bloggerinával írhassak egy sikeres blogot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése