2015. augusztus 2., vasárnap

Ismét egy design

Sziasztok!

Elkészültem egy újabb designnal - amit név szerint Hallár Rebekának készítettem Twinsdiray című blogjához! Nagyon szeretném, ha ezek után úgy rendelnétek, hogy egy levélben megadjátok a design és a fejléc tulajdonságait is, valamint azt, hogy melyik blogomtól rendeltél, mert nem tudom követni bár a sok rendelés között, remélem, megértitek! 
És - kedves Rebeka - remélem, a legközelebbi idődbe belefér majd egy "köszönöm" is, miután hangoutson beszéltünk meg minden részletet! Valamint nagyon sajnálom, hogy nem tetszik ez a design, de irtó sokat dolgoztam a fejléccel, te pedig elém állsz, hogy "na, akkor három megoldás van". Amikor pedig megmagyarázom, hogy nem lehetséges, nem vállalom, te egy "csá" - val elköszönsz, és ennyi. Szeretek szerkeszteni, az olvasóim a mindenem, de. Nem vagyok senkinek a csicskása. Szóval, ne haragudj, amiért visszautasítottalak, de ez így nekem nem fair. Remélem beválik a "b terv, aki megcsinálja" - így idézve. 

Író: Hallár Rebeka&Hallár Léna
Link: xxx


További szép estét! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése