2015. augusztus 11., kedd

Interjú #40


Sziasztok! 
Ismét egy interjúval jöttem mely, Gabby-ról és az ő blogáról készült. 
A blog linkje: xxx 




1. Miért kezdtél el blogolni/írni? 

Mikor elkezdtem, még a "fan" korszakomban voltam. Elkezdtem blogokat, egész pontosan Eric Saade fanfictionokat olvasni és egyszercsak arra gondoltam, mi lenne, ha én is kipróbálnám a blogolást. Nem fanfictiont írok, mégis meghatározó volt az az első néhány blog.


2. Honnan jött a történet ötlete? 

Az I Battle Your Life másfél éve nyitott, de lassan két éve, hogy megfogalmazódott bennem az ötlet, így nem tudom már pontosan megmondani. Az biztos, hogy nem egy sablonos történetet akartam írni és azt hiszem, ezt sikerült is megvalósítanom. Illetve a másik fontos ihletadó a sok elveszett kislány, akiket női karakternek használnak. Én nem ilyet akartam. Meg szerettem volna mutatni, hogy egy nő is lehet erős, független és minimum annyira hősies, mint egy férfi. Ha a saját véleményem mérvadó, Skyler Berger pontosan ilyen lett.


3. Tervezel még más történet is?  

Igen. Egy másik blogom, a Prison nem rég indult el. A gyönyörű Stockholmban játszódik, a svéd Freja Lundgren és a brazil Marlon Rodziguez főszereplésével. Mivel a Prison a Maps Trilogy nevű projektem első kötete, ha lezárul, követni fogja még kettő. A másodikban a legkisebb testvér, Carlos Rodriguez és a portugál Luna Santos viharos életébe tekinthetnek majd be az olvasók a Passion című blogon, míg a harmadikban a középső testvér Noel Rodriguez és a szintén brazil Nova Oliveira emlékekkel teli utazásába kalauzolom el az érdeklődőket Phoenix címmel. Illetve egy személyes blog megnyitása is folyamatban van, ahol főként ajánlók, novellák és rövidebb szösszenetek lesznek a mindennapjaimból.


4. Van/Volt esetleg olyan ötleted, amit nem tudtál befejezni? (Ha igen, mi volt az?)

Eddig még nem. Ha őszinte akarok lenni, az I Battle Your Life írása jelenleg elég küzdelmes számomra, de nagyon szeretnék egy kerek, egész és lezárt történetet adni az olvasóimnak.


5. Először papírra írtad a történeted, vagy már az elejétől kezdve a blogodra gépelted? 

Egyből a blogba. Sajnos elég lusta tudok lenni és utálok kétszer dolgozni. Egyből a bloggerbe írni sokkal időtakarékosabb és a 3G-nek köszönhetően akár a metrón is tudok pötyögni pár sort a telefonomról. Nekem ez így egyszerűbb.


6. Milyen hosszúra tervezed a történetet? 

Az I Battle Your Life-nak jelenleg a második évada fut. A prológust követően felkerült huszonöt fejezet, melyek az első évad történéseit foglalták magukba, illetve az egyik leglelkesebb olvasóm és állandó kommentelőm születésnapjára egy különkiadást is elkészítettem. A második évadból jelenleg hat fejezet van fent, így tovább tizennégy fejezet és egy epilógus várható még.


7. Mi motivál téged? 

A történetem befejezése. Szeretném, ha kerek egész lenne és minden kérdésre kiderülnének benne a válaszok.


8. Szeretsz olvasni? Ha igen milyen műfajú könyveket? (Van kedvenced?) 

Szeretek olvasni. Stílusban mindenképp a romantikus könyvek állnak hozzám közel, Young illetve New Adult kategóriákban. Általában az a kedvenc könyvem, amit éppen olvasok. Nagyon szeretem Simone Elkeles Perfect Chemistry trilógiáját, Monica Murphy Three Broken Promeses című regényét, és jelenleg a legnagyobb favoritom Katie McGarry Dare you to című könyve. Beth és Ryan párosába és a történetükbe szabályosan beleszerelmesedtem.


9. Kinek ajánlanád a történeted? 

Olyanoknak, akik szeretik mind a romantikát, mind az akciót. Nem riadnak vissza a haláltól, a harcoktól, szívesen olvasnak szikrázó humort és romantikusak annyira, hogy értékelni tudják, ahogy egy kicsit még gyerekes férfi megolvasztja egy volt katona jeges szívét.


10. Mesélnél egy kicsit a történetedről? 

A történetem Skyler Bergerről szól lényegében, akinek az élete lesiklott a helyes útról, majd a katonaság visszatérítette rá. Nagyjából. A karakán lányt nem mindennapi emberek veszik körül. Ilyen például a bérgyilkosként dolgozó, ám reménytelenül romantikus bátyja, vagy éppen a gyerekkori barátja, aki azon túl, hogy nőfaló szoknyapecér a világ egyik vezető hackere. Hármukat bízza meg a CIA a Fehér Ház megtámadása után, hogy vigyázzanak az elnök fiára, Aaron Sparksra, inkognitóban persze. A feladat azonban nem olyan könnyű, hiszen Adam és Aaron legjobb barátok. A történet folyamán a szereplők egyre több akadállyal találják szemben magukat, ami egyre felnőttebbé teszi őket. Egy forró szerelem és egy megrázó haláleset azonban sok dolgot megváltoztathat.


+1  Mesélnél magadról? 

Húha, ezt mindig is nagyon nehéznek tartottam. Egy tizenhét éves lány vagyok, aki sokkal több dolgot megélt már, mint mások az ő korában. Magamat érettnek tartom, határozottnak és magabiztosnak. Szeretem én irányítani az életemet. Az érzéseimet nehezen mutatom ki, még nehezebben bízom meg másokban, ezeket pedig csípős megjegyzések és szarkazmus mögé rejtem. Mindenem a sport, főként a lovaglás, melyet lassan 15 éve űzök. A jövőben szeretnék lassan egy az eddigieknél hosszabb párkapcsolatot és érettségi után egyetemre menni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése