2015. augusztus 11., kedd

Interjú #37 - Lakatos Gitta

1.      Mikor határoztad el, hogy erről fogsz írni? És mi ihletett benne?
Talán egy hónapja született meg az ötlet. Egy este nem tudtam elaludni, és elgondolkoztam, és puff megszületett az ötlet. Ez a történet, ahogy a blogon is olvasható igaz történet. Az én életem egyik része. Persze sok más dolog is belekerül, de az alap az igaz történet.

2.      A családod tudja, hogy a gyermekük egy igazi kis írópalánta? Hogy viszonyulnak ehhez?
Igen tudják. Nemrég a suliban volt egy verseny, amivel egy novellámmal pályáztam, és meg is nyertem. Anya elolvasta, elmondta a véleményét, és hogy min kéne javítanom, valamint a helyesírási hibákat is ő nézte át. Konkrétan nem mondták el, hogy mit szólnak ahhoz, hogy én írok, de örülnek neki, és látják, hogy van hozzá tehetségem is.

3.      Ha a történetedben bárkinek a szerepébe bújhatnál, ki lenne az? Miért?
Egyértelműen Liana. A történetben úgymond ő testesít meg engem. Próbálom úgy csinálni, hogy leginkább engem tükrözzön. Persze, azért eltérünk egy s más dologban.

4.      Gyakran jelentkezel versenyekre?  Ha igen, általában milyen helyezéseket érsz el?
Még igazán sosem vettem részt versenyen. Vagy a design-al, vagy magával a történettel volt bajom. Valahogy nem éreztem, hogy megfelelne egy versenyen. Most nagyon örültem, amikor nyertem is, hisz ez volt az első versenyem.

5.      Melyik idézet írja le legjobban a történeted?
Ezen még nem gondolkoztam. De talán ez mindent elmond: „ Az elejétől fogva tudtam, hogy nekem ő kell. Mert a boldogságom csak akkor igazi, ha vele oszthatom meg. „

6.      Melyik zene illik a legjobban a történetedhez?
Tom Beck: Fort von hier Imádom ezt a számot, sosem tudnám megunni, és ez a zene valahogy megnyugtat. Ha ezt hallgatom minden érzés kijön belőlem.

7.      A bloggerek közül kikkel vagy igazán jóba? Eléggé támogatnak téged?
Senkivel nem vagyok igazán olyan nagyon jóba. Igazából te vagy az akivel kicsit jobban összebarátkoztam.

8.      Szerinted mi a jó történet titka?
Szerintem fontos valamennyire, hogy ne legyen sablonos. Ha esetleg úgy tűnik, hogy tucatblog, akkor is érdemes beleolvasni, mert én is olvastam egyszer egy olyan blogot, ami sablonos témán alapult, de még is az írónak sikerült elérnie azt, hogy eltérjen. Ha valaki belevág egy történetbe fő, hogy biztos legyen a történetben, az alapokban. A későbbiekben persze változtathat kisebb nagyobb eseménysorozaton. Ha valaki szépen tud fogalmazni, már egy hatalmas előnnyel indul!

9.      Gondolkodtál már azon, hogy kiadasd ezt a művet a későbbiekben?
Ezen még nem. Mindenképpen szeretnék majd egyszer kiadni, egy könyvet, de az inkább krimi jellegű lesz, mert azok nagyon közel állnak hozzám. Persze ha ez a történet eljut odáig, hogy könyv legyen belőle, én szívesen kiadnám. Hisz az After is egy blognak indult és most már könyvben is kapható. Ez a történet olyan dolgokról, eseményekről szól, amibe esetleg már más is beleesett. Nos ez a történet a valóságot tükrözi.

10.  Mi ihletett a bloggernevedben? Mihez fűzhető?
Válasz: Mivel a saját nevemet használom, ezért semmi nem is ihletett. Idővel szeretném megváltoztatni, de még nem tudom mi lenne.


+1. Ha lehetne egy kívánságod, és nem kívánhatnál örök életet, még több kívánságot, mi lenne az?
Hogy rám találjon az igaz szerelem. Egy olyan valaki, aki mindennél jobban szeret, és elfogad úgy amilyen vagyok.


***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése