2015. április 7., kedd

Új bloggerina - de már ismerhettek

Drága Olvasók!


Bella Stewart vagyok - röviden csak Bella -, az Issy Blogmagazin legújabb tagja. Hasonlóan, mint a többi design blog vezetője, én is imádom a  design-nel kapcsolatos dolgokat. Szeretek fejlécet készíteni, vagy, bármit, amivel segíteni tudok másoknak, de az oldalnál kérhettek tőlem fejlécet, és kritikát is egyaránt. Elég nyitott személyiség vagyok, és a beilleszkedéssel sosem volt problémám. Biztos vagyok benne, hogy ezúttal sem lesz. Ha kíváncsiak vagytok a többi blogomra, akkor a profilomnál megtekinthetitek. Remélem, nem csak számomra nagyszerű ez a hír, hanem számotokra is az lesz! Bizonyára nem vagyok azért mindenkinek ismeretlen, hiszen még alig kezdtem el beilleszkedni, már be is teltem a kritikákkal. Ami számomra egy nagyszerű hír. Igyekszem, majd a lehető legtöbbet nyújtani nektek, és a lehető leghamarabb elkészíteni a rendeléseket. Hoztam egy kis ízelítőnek néhány fejlécet is. Kérlek, ezeket még ne vigyétek! Lesz még fejléces alkalmunk bőven, de ez csak mutiba készült! :) :) :)
Hát, akkor legyetek jók, gyerekek! 







2 megjegyzés:

  1. Szia Bella :D
    Egyszerűen imádom a kritikáidat olvasni, mindig megmosolygom őket, de ezen a borzadályon - Death Gimnázium, akarom írni Kisegítő -, röhögtem is rendesen... :D
    Nagyon örülök, hogy csatlakoztál az egyik kedvenc blogomhoz. (:
    - és igen, a kommentemnek csak ez az egy célja volt :D -
    További szép napot! (:

    VálaszTörlés
  2. Köszi...
    Röhöghetsz még párszor rajtam, megígérem. :)

    VálaszTörlés