2015. április 8., szerda

Kritika #66 - The Boss (csak kinézet)

Leah The Boss című kritikája van most nálam a soron. Azért ezt készítettem most el, mert csak kinézetet kért, és rövidebb ideig tartott megírnom, mint egy teljes körű kritikát. Remélem, tetszik neki!

link
FEJLÉC:

Nos, kedves Leah, nagyon meglepődtem, amikor rákattintottam a nevedre, és megjelent előttem ez a gyönyörűség. Még, ha nem is te készítetted, meg kell, hogy mondjam, gyönyörű munka. Szép, kidolgozott. A fejlécalap nagyon jól mutat Ashley Benson képével. A lila alaphoz megfelelő png van választva a lányról, akit jól el is van helyezve. A betűtípus is illik a munkához. Semmi kifogásom. Tényleg… egyszerűen tetszik. Gratulálok hozzá.
10/10

DESIGN:

Ehhez is jó szavakat tudok fűzni, bár hiányoltam a profilodat. Azt, majd mindenképp jelentesd meg. Nem tudom, miért, de számomra, nagyon sokat dob a blog összhangulatán az, ha látom, hogy ki a szerkesztője, és meg tudom tekinteni a profilját. Sok blognál a profilhiány a hiba. 
Na, de nézzük a többit is.  A kép, és linkmodul választása remek. A színek passzolnak egymáshoz. Nagyon tetszik a menüd HTML kódja is, bár, ha megoldható lenne, hogy a képre rákerüljön a Menü vagy Navigáció szó, könnyebben kiigazodna rajta az olvasó. Mert elképzelhető, hogy nem megy rá az egérrel a képre, és keresi a menüt, de nem találja, holott ott van az orra előtt. Ezt a kérdést nem firtatom tovább, rád bízom a döntést. Az oldal betűtípusa is remek. Azonban én a modulelrendezésen változtatnék, valahogy így: Menü, Történet, Információk, Olvasók, Chat. A Látogatókat levenném, mert semmi értelme nincs, de ha neked fontos, akkor az Olvasók alá helyezd. És én a Chat alá még tenném a Cserék nevű bloglistát. Egy ilyen szép blogtól, egész biztos, hogy fognak cserét is kérni.
10/10

Összesen: 20/20


Remek a designod, és a fejléced! Nagyon jól néz ki! Remélem, a történeted is ennyire magával ragadó lesz! Sok sikert a továbbiakban


2 megjegyzés:

  1. Édes Bella! :)

    Köszönöm a szép szavaidat, örülök, hogy elnyerte a tetszésed Angel S. fejléce, amint lehet megmutatom neki a kritikát. Valamint annak is örülök, hogy az általam készített design is tetszik. Talán ez az első, ami miatt büszke vagyok magamra! :)
    A tanácsaidat megfogadtam és áthelyeztem a modulokat is. :)
    Még egyszer köszönöm. :)

    xx. Leah Walker

    VálaszTörlés