2015. április 27., hétfő

Interjú #30

Sziasztok! 

Ma egy interjút hoztam az egyik tehetséges bloggerinától. Khira Boots lenne ő. Ha meg szeretnétek tekinteni a blogot, akkor IDE kattintva tegyétek meg, bátran! 

1. Milyen fejléckészítő programokat használsz? 
Ps CS 6-tal dolgozom. 

2. Melyik a kedvenc effekted?
Effekt? Hmm... topaz, ha már effekt. 

3. Az erősebb, kiemelő színeket, vagy a halványabb, szolidabb színeket kedveled jobban? 
Leginkább az össze nem illőeket kedvelem, bár ez látható a blogon is :D Amúgy hangulattól függ. Látom a szépséget a fekete-fehér képekben is... bár ott a kontrasztosabbakat jobban szeretem, vagy     a sötétebbeket...

4. Hogy nézett ki az első munkád? 
Az első munkám... huhhh valahol megvan a kép... :D De most nem találom. Na mindegy. Egy fiú és egy lány volt rajta, meg egy virágos kapu. Amúgy fekete volt és az egyik karakteremnek készült. Igazán büszke voltam rá. :D

5. Mióta blogolsz? Honnan jött ehhez az ötlet?
Másfél éve. Véletlenül találtam egy blogos csoportot és szétnéztem a blogok között. Aztán megtaláltam pár diziset is, és akkor már jó pár év volt a hátam mögött és úgy gondoltam én is tudok ilyet csinálni. És így csináltam blogot. Az elsőt. :) 

6. Szeretsz írni is? Miből merítetted az ihletet az első művedhez? 
Imádok írni, mostanában sok ihletem is van hál' Istennek. Ihletet pedig zenéből, érzésekből merítek. De van hogy egy film fog meg annyira, hogy egy karakter kel életre bennem. Olyan ez mint a skizofrénia. Legalább 5 énem van, amelyik teljesen önálló életet él. :D

7. Milyen blogokat szeretsz olvasni? 
Történetes blogot nagyon keveset olvasok, leginkább a könyveket preferálom.

8. Mit gondolsz a paródiablogok design-járól? 
Semmit. Nem bírom a paródia blogokat. Én nem látom bennük a humort. 

9. Kivel vagy a legjobb viszonyban a csapatodban? 
Nincs legjobb viszony nálunk. Mindenkit ugyanúgy kedvelek, mindenkit másért.. :) Azért vagyunk  egy csapat, mert kedveljük egymást, és mert nincs olyan, hogy most valakit jobban. :) 

10. Mi a legnagyobb álmod? És hogy érzed, meg fogod tudni, majd valósítani? 
Legnagyobb álmom? Hmm vannak céljaim. Most nagyon motivált napokat élek, úgyhogy igen, meg fogom valósítani mindet! :) És most inkább nem sorolom fel mennyi mindent szeretnék :D 

+1. Mit teszel, ha rossz napod van, és semmi nem jön össze? 
Leülök a gép elé, játszok egy LoL-t, ha az se megy, akkor csak beszélgetek másokkal, és hagyom, hogy az történjen a világban ami csak akar, én nem mozdítom meg magam egyáltalán. :D Jól jön ilyenkor egy könyv is, vagy hogy aludjak... jobb túl lenni az egészen. :D

Hát, akkor még egyszer köszönöm az interjút neked, Khira! Remélem, az olvasóknak is tetszett! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése