2015. április 4., szombat

Blogajánló #41

A kulisszák mögött 


Fülszöveg:

Túl sok ideje nem láttam már őt? Ugyan, pont az a gond, hogy minden nap szembetalálkozok vele többször is. -Valószínűleg ezt feleltem volna régen... Rég, mikor még minden más volt közöttünk; ő volt a beképzelt bunkó, én pedig egy testőr, kinek az egyik barátja a védence, s látszólag hidegvérrel beszólogat a viselkedéséből, s szavaiból joggal hihető önbizalomhiánytól cseppet sem szenvedő hírességnek. Mi változott azóta? Nos, lényegében annyi, hogy egy ominózus napon, tavaszi délután megtett felém egy mondatot; "Felejtsük el a múltat, ne bántsuk a másikat, legyünk barátok!" .... 
És én barom belementem - gondoltam ezt néhány hónapra rá az a bizonyos történés után. 
Na de most hol tartunk? Nagy valószínűséggel ez izgathatja leginkább - egyenlőre - homályos történetemben fantáziálókat, melyre csak annyit tudok felelni: hogyha elolvasód a részeket, rájöhetsz, mit éltem át, miként élek jelenleg, hisz ez pontosan azt a pár hónapot mutatja be röviden, ám remélhetőleg, lényegre törően. 


Sajnos részeket nem tudok linkelni a blogról, de megéri beleolvasni a történetbe



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése