2015. április 24., péntek

Rengeteg szó és magyarázat

Hellay, drága Olvasók és Szerkesztők egyaránt!


Tudom, tök felesleges ilyen bejegyzést írnom, mintegy helyzetjelentés, én mégis fontosnak tartom.: Elmaradtam az életemben mindenhol, most próbálom utolérni saját magamat. Történt egy kis botrány a családomban, és sajnos ebbe majdnem beleroppantam, mostanra viszont talán visszaállt minden a "normális" kerékvágásba - hozzátenném, hogy szerintem az elvárhatóhoz képest egészen gyorsan...
Kezdek visszaállni a bloggerre, úgyszint e oldal kritika írására, hiszen, mikor jelentkeztem a posztra, és be is vettek, megígértem magamnak, hogy ezt most tényleg megpróbálom majd rendszeresen tartani. Mégsem így lett, ez pedig jellemző rám: szétszórt vagyok egy picikét. De tényleg csak egy hangyabokányit!

Egy szó, mint száz: elkezdem megírni a kritikáimat, melyekkel még lógok, majd ha lesznek, az újakat is, és igyekszem majd tartani is ezt a formát. :)

xx, reasonelll

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése