2015. április 11., szombat

Kritika #68 - B L O O D Y - T E A R S

Sziasztok, Husikák!

Egy fantasztikus blog kritikájával jöttem! Satin írta ezt a gyönyörűséget, remélem, tetszik, majd neki a kritikám!
Nektek pedig: nem sokára ismét találkozunk, ám ez úttal valami mást fogok hozni. :)

link


FEJLÉC:

Olvastam, hogy a designt és a fejlécet, egy bizonyos Sandra Werner készítette. A fejléced nagyon szembetűnő. Ha az ember rápillant, a főszereplő arca jelenik meg, a háttérben semmi csicsa, csupán egy felspilázott szín. Engem az egy kicsit zavar, hogy a lány fejénél, bal oldalt, belelógnak a háromszögek Aurora hajába/fejébe. Ez kicsit ront az összképen. A Bloody Tears cím is rossz betűtípussal, és betűszínnel van felírva. És a te neved sem a legjoban van megformázva. De, ha már így van, nem kéne, olyan szembetűnő helyre rakni. Mondjuk, bebiggyeszthettétek volna a sarokba, hogy mégis ott legyen, de ne látszódjon annyira. Ha valaki olvassa a történetet, az tudja, hogy te írtad, hiszen szerepel az infók között, valamint a bejegyzések végén is megtalálható, hogy ki firkantotta a történetet.
10/7

DESIGN:

A színválasztás tetszik. Bár több designod volt, ez eddig a legjobb választás, Satin. A modulok is jók. Az elrendezésükön sem változtatnék, de jobb oldali modulsáv kissé közel van a bejegyzéshez, úgyhogy azzal kezdenék valamit, mert ez így, speciel nekem, zavaró. A vízszintes menüvel sem vétettél hibát, remekül igazodik a többi dologhoz a blogodnál, de a Szereplők pontot hiányolom.
Tetszik, hogy az olvasóidat úgy nevezed: Akikért megéri. Ez nekem nem jutott eszembe, de igazad van. Muszáj volt ezt így ide beírnom, mert nagyon elnyerte a dicséretemet. Ja, és még valami. Tudom, hogy a bejegyzések végén meg lehet tekinteni a profilod a nevedre kattintva, de én külön is kitenném. Minden lehetséges infót megadtál magadról, miért pont ez hiányozzon?
Őszintén szólva, nincs mit mondanom még, úgyhogy összegezek is.
10/8,5

TÖRTÉNET:

Üdvözöllek...
...Aurora gondolataiban! Egy lány helyében, akit nem kímélt, és kemény megpróbáltatások elé állított az élet. Nem elég, hogy szüleit elveszítette, ráadásul szemtanúja volt a meggyilkolásuknak, (bár nem emlékszik mindenre) anyja és apja egy különleges képességgel is megajándékozta, ami több esetben átok, mintsem áldás. Génjeiben ott őrzi ezen fantasztikus ,,tulajdonságát," melyről hosszú-hosszú éveken át, még csak nem is tudott. Minden szempontból értékes, ami hatalmas veszélyt jelent ránézve.
És bizony akadnak is ellenségei, akik bármit megadnának, hogy Aurorát kés alá fektessék...

Amit meg kell mondanom, hogy nagyon kevés hibával írsz, ez pedig jó. Vesszőhibával elvétve találkoztam, de mással nem igazán. Szépen, megfontoltan fogalmazol… vagyis gyönyörűen! Nem találkoztam még egyetlen bloggal sem, ahol ekkora hatalma lenne a szavaknak, és a fogalmazásmódnak! Komolyan… nagyon szép a fogalmazási készséged.
Alapsztori szempontjából is tetszik a történeted. Vannak hibáid még, és kell tanulnod ehhez sokat, de eddig azt kell mondanom, hogy egész jó. Megfontoltan váltogatod a mondatokat, szóismétlés pedig nuku. Gratulálok!

De hát a sok jó mellett kell lennie hibának is, nem igaz? NEM!

Óvatosan a poros kis füzetkéért nyúltam, és épp a betűket kezdtem böngészni, mikor hirtelen elsötétült a ,,szoba," és képtelen voltam elolvasni a saját, girbe-gurba írásomat; bármennyire is erőltettem a szememet, ezen érzékszervem nem engedelmeskedett a parancsaimnak.
Óóóó… te szentséges jóságos Szűz Máriám! Hát milyen hosszú mondat ez? Létezik, olyan írásjel, hogy pont, tudtad? Nem azért, mintha rossz lenne, vagy bármi, de illene néhol abbahagyni a fecsegést, mert csak viszem a szemem a sorok között, keresem a végét, és nem találom.
Valamint… ha először arról beszél, hogy nem tud olvasni, máskor meg arról, hogy a szeme nem engedelmeskedik, akkor ez két külön szituáció, tehát pontosvesszőt teszünk az elválasztásuk ügye végett.

- Az utolsó előtti vizünk – mondta Alan közömbösen, felém sem fordulva.
Vizünk… a szó furcsa, opálos visszhangot vert bennem.
Vajon észrevette, hogy még mindig úgy beszél, mintha ő meg én együtt lennénk, és mindenünk közös lenne?
Azért, mert Alan azt mondta, hogy „vizünk”, még nem kell mindenfélét beképzelni, dilibogyókám! Mivel ketten isztok belőle, nyilván ezt fogja mondani. Furán hangzana, ha így mondani: „Az utolsó előtti vizem. És te nem kapsz, muhahahaha!

- Megint… rémálmom volt.
Olyan volt, mintha azzal fáradoztam volna, hogy egy jégszoborból csaljak elő érzelmeket.
Ismét az a tűnődő hallgatás.
- Valóban? – kérdezte végül a körmeit piszkálgatva.
Á neem, csak vicceltem!

Nos, ez a néhány hiba szerepelt benne. A te kritikáddal nem volt sok problémám. Mivel nagyszerűen írsz, nem kell hosszú-hosszú oldalakon át ecsetelnem, hogy, mit, hogyan kell.
Nagyon tetszenek a képek, amelyeket a fejezetekhez választasz. Ötletesek, és gyönyörűek. Pont, mint a történeted. Ennyi lenne. Szóval akkor tekintsd meg a pontszámodat!
10/8,5

Összesen: 30/24

-          Nagyon szépen fogalmazol!
-          Kevés hibával írsz!
-          A design-téren javíts!


A kritika nem bántó, hanem építő volt. Ha mégis megbántottalak volna, sajnálom, nem állt szándékomban! Nagyon szépen írsz! Csak így tovább! Köszönöm, hogy én írhattam meg neked! 


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikádat! Most, hogy felhívtad ezekre a figyelmem...igen...:D Most már nekem is feltűnt, hogy azért lenne mit javítani, aminek neki is állok! :)
    Hát...a design-t mostanában tényleg kicsit sűrűn módosítottam, mert nem találtam olyat, amire tényleg azt mondtam volna, hogy hűha! Ez kell! :) De most feltöltöttem egy újat, ami talán azért jobb lesz!

    Még egyszer köszönöm! És örülök, hogy tetszik az írásom!^^

    VálaszTörlés