2015. április 2., csütörtök

Interjú #26

Sziasztok! 

Ismét egy interjúval jöttem, amely Bella Stewartról és az ő blogáról készült.  (A Rubin)


1. Miért kezdtél el blogolni/írni? 

A barátnőm hatására kezdtem el, és azért, mert az irományaimat meg szerettem volna osztani a világgal, először valami szerényebb módon. Mindig is érdekelt a szerkesztés. 

2. Honnan jött a történet ötlete? 

Az egyik tanórán szállt meg az ihlet, amikor is a tanár behozott egy csomó követ órára, és megkérdezte, hogy mi a kedvencem. Azt válaszoltam, hogy az összeset szeretem. És, amikor hazajöttem, utánakerestem a külön fajta köveknek, és amikor megláttam a rubint, egyből tudtam, hogy az egyik történetem középpontjában ez lesz. 


3. Általában amikor írsz, elképzeled az adott jelenetet? 

Elég jó a fantáziám, úgyhogy miközben írok, olyan, mintha látnám magam előtt, az általam megrendezett filmem. 

4. Először papírra írtad a történeted, vagy már az elejétől kezdve a blogodra gépelted? 

Egyből beviszem gépbe az összeset. :) 

5. Milyen hosszúra tervezed a történetet? 

Nem tudom még. Szeretném, ha kerek egész lenne, és nem egy összecsapott valami. Addig írom, amíg úgy nem érzem, hogy vége. 

6. Mi motivál téged? 

Minden. A családom, a természet, a barátaim... Mindenből ki tudok hozni valamit. Hol könnyebben, hol nehézségekkel. Kitartó vagyok. 


7. Szeretsz olvasni? Ha igen milyen műfajú könyveket? (Van kedvenced?) 

Imádok olvasni! A nyáron körülbelül harmincnégy könyvet olvastam el. Kedvenc műfajom a fantasy-románc. Több kedvencem is van. Ilyenek például az Angelfall (barátnőm ajánlására), Angyali gonosz, Őrző trilógia, de nem ebbe a műfajba tartozó kedvencem is van, ez pedig a Hűvösvölgyi suli. Összes része. 

8. Kinek ajánlanád a történeted? 

Leginkább a tinédzsereknek ajánlom, habár nem kimondottan tiniknek írom, hanem mindenki olyannak, akit érdekelnek a hasonló műfajú történetek. 

9. Mesélnél egy kicsit a történetedről? 

Alapjába véve a történetem egy lányról szól, akit Sarah-nak hívnak. Bár gazdag családban nevelkedett, ő nem lett olyan beképzelt liba, mint a nővére, Kate. Sarah-ra mindig kevesebbet figyeltek, mint a testvérére, ezért a főszereplőm sokkal magabiztosabb, és bátrabb egyén, mint a családtagja. Kiskorában a családjának volt egy barátja, akivel Sarah nagyon jóban volt. Tőle kapta azt a rubint is, ami a történet címében szerepel. 
Egyik nap új srác érkezik az iskolába, aki érdeklődni kezd Sarah iránt, jobban mondva a rubin iránt. El akarja lopni, és ezért a lány bizalmába férkőzik, de a későbbiekben valóban beleszeret. Ekkor jönnek, majd a bonyodalmak, amelyeket leginkább az utolsó két részben fejtettem ki a blogon, de ha most belekezdenék elárulni, akkor spoilereznék, és sok, még meg nem történt dolgot is elárulnék. Mindenesetre a történet végére az olvasók rá fognak jönni, hogy a cím kétértelmű. :) :) :) Röviden ennyi lenne. Ha hosszabb mondatokban írnám le, attól tartok, túl hosszú lenne ez a bejegyzés. :)

10. Mesélnél magadról? 

Lassan két éve blogolok már, de az írást már nyolc éve elkezdtem. Most 14 vagyok. Mindig is érdekelt az írás, és alsós koromban sokszor olvastam fel a műveimből az osztálytársaimnak is. Több novellát, és regényt is írtam már, bár az utóbbiaknak még nem járok a végén. Szeretném, majd kiadatni valamikor az irományaimat. :) :) :)
Amiket írok, azokat általában megmutatom több embernek, és meghallgatom a különböző véleményeket, hogy javíthassak a hibáimon. :) :) :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése