2015. április 3., péntek

Interjú #27

Sziasztok! 

Ismét egy interjúval jöttem, amely Gabbyról és az ő blogáról készült.  (I Battle Your Life)



1. Miért kezdtél el blogolni/írni?

Eleinte csak olvastam a blogokat, főként fanfictionoket Eric Saade, svéd énekes főszereplésével, mert a rajongó-lányos korszakomban voltam. Egyik este pedig eszembe jutott, hogy talán én is megpróbálkozok egy történettel, hátha sikerülne.


2. Honnan jött a történet ötlete?

Húha, ez egy nehéz kérdés... Nagyon sok ilyen témájú blogot és könyvet olvastam, illetve az ilyen stílusú filmeket is imádtam, ahogy a romantikus dolgokat is. Arra gondoltam vegyíthetném valahogy a kettőt, és hozzáadáhatnék nem mindennapi fordulatokat. Például, hogy most kivételesen egy nő az erősebb és az ő vállán van több teher, vagy hogy a karaktereim életvitelen nem éppen mindennapi.


3. Általában amikor írsz, elképzeled az adott jelenetet?

Igen, mindig. Vizuális típus vagyok minden tekintetben, így a fejezetek jelenetei szinte filmszerűen pörögnek a fejemben miközben írok.


4. Először papírra írtad a történeted, vagy már az elejétől kezdve a blogodra gépelted?

Sajnos borzasztóan lusta tudok lenni, így idő- és energiatakarékossági szempontok miatt egyből a blogba írom vázlat formájában, majd gyorsan átolvasom és publikálom, ha elkészültem. Füzetben egyedül a cselekményvázlatot tartom.


5. Milyen hosszúra tervezed a történetet?

Most kezdtem el a második évadot, amit húsz fejezetesre tervezek, így még 17 fogja követni az eddig publikált részeket, illetve egy epilógus.


6. Mi motivál téged? 

A történetem befejezése. Szerencsére népes olvasótáborom van, és nem szeretném cserben hagyni őket egy félkész történettel. Ezért van az is, hogy ha több a visszajelzés egy részről, akkor motiváltabb vagyok, mintha szinte egyáltalán nem kapok semmilyen üzenetet.


7. Szeretsz olvasni? Ha igen milyen műfajú könyveket? (Van kedvenced?)

Nagyon szeretek olvasni, csak egyre kevesebb időm van rá sajnos. Főleg a New Adult könyveket szeretem, illetve a Young Adult műfajt, ezekből is a romantikus műveket. Kedvencem pedig nincs konkrétan, mindig az a legkedvesebb számomra, amit éppen olvasok. Kivéve azzal a bizonyos nagyon szürke könyvsorozattal, amit mindenki szeret, ezért én is elolvastam. Annak utáltam minden sorát.


8. Kinek ajánlanád a történeted? 

Mindenképp olyan embernek, aki szereti a cselekményes, karakterfejlődéses történeteket, nem riad vissza az akció film jellegű történésektől, illetve nem veti meg a lassan kibontakozó vonzalmat és a romantikát.


9. Mesélnél egy kicsit a történetedről? 

A történetem Skyler Bergerről szól, aki Afganisztánban volt katona, azonban a seregek kivonásával ő is hazatért. A lány hideg, cinikus és éltetője, hogy beszóljon másoknak. A másik oldalon pedig maga az elnök fia, Aaron Sparks áll, aki a tudtán kívül életveszélybe kerül. A CIA egy mentőakciót indít Aaronért, amihez profikra van szükségük, akik egyben nem jelentenek nagy veszteséget számukra, ha meghalnak. Itt jön képbe a körözési listák élén álló bérgyilkos, Nicholas Berger, Skyler bátyja, Adam Nelsson, a fiatal hacker, aki már a Nasa oldalát is feltörte, illetve később a robbanófegyver szakértő Leah és persze Skyler. Meg kell védeniük Aaront, ami az elején egyszerű, aztán egyre bonyolódik és az akciószál mellett szerelmi szálak is kezdenek kibontakozni, ami miatt még bonyolultabbá válik minden.


10. Mesélnél magadról? 

Mikor ezt kérdezik tőlem soha nem tudom mit is kellene elmondanom, így ezért előre is elnézést kérek. Imádok a barátaimmal lenni, bulizni vagy csak együtt lenni és beszélgetni. Nem vetem meg a férfiak társaságát és mindenem a sport és a művészetek. Nagyon szeretek utazni és megismerni más kultúrákat. Forró fejű vagyok, ami miatt az életem eléggé szappanopera jelleget ölt néha, de ettől függetlenül a legjobb barátnőm alapvetően egy amerikai filmhez szokta hasonlítani. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése