2015. április 13., hétfő

Interjú #29

Sziasztok! 

Ismét egy interjúval jöttem, amely Alexisről és az ő blogáról készült. (All Bad


1. Miért kezdtél el blogolni/írni? 

Eszembe jutott egy ötlet és a barátnőim bátorítására elkezdtem írni, ami az elején nem sikerült valami jól, de szerintem mostanra egész jól belerázódtam.


2. Honnan jött a történet ötlete? 

Lényegében egy érzés indította az egészet. Nehéz időszakon mentem keresztül és szükségem volt egy helyre, ahol elmesélhetem valakinek anélkül, hogy hangosan kimondatnám és elítélnének miatta. Így született meg az All Bad.


3. Általában amikor írsz, elképzeled az adott jelenetet? 

Természetesen. Az agyam állandóan kattog és mindig újabb és újabb jeleneteken gondolkozom, de nehézkesen megy ezeknek a fiktív pillanatoknak a megírása. Szerintem, amit elképzelek milliószor jobb, mint amit "papírra" vetek.


4. Először papírra írtad a történeted, vagy már az elejétől kezdve a blogodra gépelted? 

Már az elejétől kezdve gépeltem, de legalább fél év kellett mire elég jónak találtam ahhoz, hogy a nagy közönség előtt is bemutassam.


5. Milyen hosszúra tervezed a történetet? 

Hát még van pár csavar, amit szeretnék bele tenni, de még még max. 10 részre lehet számítani.


6. Mi motivál téged? 

 Hát ez egy roppant jó kérdés. De nem tudom. Talán az, hogy ne hagyjam cserben azokat, akik kitartóan olvassák a történetemet vagy az, hogy magamban lezártnak tekintsem és tovább tudjak lépni anélkül, hogy elégedetlen lennék vele.


7. Szeretsz olvasni? Ha igen milyen műfajú könyveket? (Van kedvenced?) 

Nagyon szeretek olvasni. Igazából bármit hajlandó vagyok elolvasni, csak legyen rá időm és fogjon meg már az elején. Ha a kezdet nem elég ütős vagy érdekes, akkor tuti, hogy nem fogok szenvedni vele 300 oldalon keresztül. A kedvenc könyvem Leila Meacham - Rózsák című könyve.


8. Kinek ajánlanád a történeted? 

Mindenkinek, aki szereti Justin Bieber-t és azoknak is, akik nem mert annak ellenére, hogy Ő a főszereplőm nem róla szól a történet. Az egész középpontjában az emberek változása, az érzelmek háborúja és a vágyak kibontakozása áll.


9. Mesélnél egy kicsit a történetedről? 

Hát elég nehéz megfogalmazni röviden, hogy miről is szól. Egyszerűbb és érthetőbb, ha inkább elolvassátok!
A főszereplő Justin, egy olyan srác, aki bármit képes azért megtenni, hogy megmentse és megtartsa élete szerelmét. Azonban az élet mindent megtesz, hogy megakadályozza a szerelmesek egyesülését. Régi barátok, ellenségek jelennek meg, ez megfűszerezve a féltékenységgel, rettegéssel és mindent elsöprő szeretettel.


10. Mesélnél magadról? 

Nem igazán szeretnék személyes információkat megosztani itt mindenkivel. Legyen elég annyi, hogy egy olyan lány vagyok, aki próbál megbirkózni az élet adta feladatokkal és azokon nem elbukni. Próbálom utolérni és elkapni az álmaimat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése