2014. március 24., hétfő

Kritika #60 - Stolen my heart

Stolen my heart

Design; 

Minden olyan lila! Már bocsánat, de ez az első, ami szemet szúrt. A színek összhangja egy dolog, de ha kiegészíted egy másik színnel, vagy éppen csak fehérrel, már akkor sokkal kellemesebb lesz a szemnek. A fejlécen mivel a srácok lennének a lényeg, kicsit lehetnének jobban láthatóbbak, és a szöveg s bele olvad a háttérbe. Egy picit a sok mozgó szöveg is zavaró, szóval csökkenthetnéd a számát.


Story;

Kicsit sablon sztori, az én véleményem szerint. Viszont nyugodtan enged szabadjára a fantáziád, és merj egyedit alkotni!;) Helyes írási hibákat szinte egyáltalán nem találtam, ami elég megnyugtató. Nagyon ügyesen írsz, jól fogalmazol, szinte már majdnem filmszerűen írod le a dolgokat, de egy kicsit bővebben is kifejhetnéd a részleteket, és akkor már is hosszabbak lennének a részek. Még egy dologra hívnám fel a figyelmedet:
"Hosszú nap vár rám holnap,ezért gyorsan beugrottam az ágyba,és hagytam,hogy elaludjak."
Ez a mondat helyesen így nézne ki elvileg.
"Hosszú nap vár rám holnap, ezért gyorsan beugrottam az ágyba, és hagytam, hogy elaludjak."
Mondatvégi írásjel, illetve vessző után space van. 


Összességében;

Ha a fent említetteken változtatsz, garantált sikered lesz! További sok sikert!:)

csenii.x


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése