2014. március 1., szombat

Kritika #45 - Howling Change

Howling Change (Mikazuki-chan) 

Kinézet: 

A fejléced nagyon tetszik, ötletes és remekül mutatja, hogy ez egy animés blog. A blogodon tökéletes az összhang, a színek tökéletesen harmonizálnak mindennel. A háttér tökéletesen illik a fejlécedhez. A chat is tökéletesen illik a bloghoz. 
Az oldalakban és a modulokban is minden a helyén van. Nagyon tetszett az "Adatlapok" oldalad, amin az egyes szereplőkről felraktál egy-egy képet, ráadásul még írtál is róluk. A modulok sorrendje szerintem jó.
A betűtípus olvasható, nincs túlcicomázva. 

Értékelés: 10/10


Történet: 

A Prológusod nagyon tetszett! Érdekesen írsz, a történeted nem unalmas! Rengeteg fordulattal találkoztam a történetben, ami nekem nagyon tetszett. 
Ügyesen fogalmazol, érdekesen írsz, bő a szókincsed. A részek hossza szerintem megfelelő, helyesírási hibát sem találtam. 
Nem sietsz, lényegre törő vagy, ezáltal látom magam előtt, hogy mi történik. 
Nincs gondolatmegállás, szóismétlés, stb... 

Értékelés: 10/10

Végezetül nekem nagyon tetszett a történeted és az írásmódod. Már sokan rátaláltak a blogodra, de biztos vagyok benne, hogy hamarosan még többen olvasód lesz. (Ráadásul most is gazdagodtál egy rendszeres olvasóval, még pedig az én személyemben.)
Csak így tovább! 

Összesen: 20/20


További sikeres blogolást kívánok! 

By: Sakura


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése