2014. március 24., hétfő

Kritika #61 - Nettikeee versei

Design;

Nagyon színes! Ezt egy kicsit korrigálni lehetne, értem én, hogy mire akarsz kilyukadni, de ez egy kicsit így túlzás szerintem. A betűk néhol helyenként nehezen olvashatóak. A modulok egy kicsit összevissza vannak elhelyezve, de annyira nem vészes. 


Story;

Mivel nem kifejezetten egy történetről van szó, így túl sok mindent nem tusok róla mondani. Helyesírási hibát nem találtam, egyébként meg nagyon jól írsz! 

Összességében;

Ha csinálnál/csináltatnál hozzá egy jó kis egyedi designt, illetve fejlécet jó kis blogod lenne. Illetve korrigálnád a sok színt. További sok sikert hozzá!:)
csenii.x

1 megjegyzés:

  1. :DDDDDDDDDDDDDDD
    Hátöhm..... :D Az egész tudom, hogy egy kicsit kesze-kusza, és nagyon színes, de folyamatos átalakításokat folytatok. Igazából az egész olyan talán, mint én. Nagyon színes, nagyon furcsa, kicsit összeszedetlen, alakulni vágyó. :D:D:D
    Egyébként köszi. :D

    VálaszTörlés