2014. március 30., vasárnap

Kritika #65- We'll find a way

We'll find a way

Design;

Szép a fejléced, és a design is nagyon nagyon rendben van! Egy picit túlságosan szürke, de ez legyen a legkisebb probléma! Örömmel láttam, hogy annak ellenére, hogy 1D fanfic, nem reklámozod... Értem ez alatt, hogy nincs kint a fejlécen, és nem minden második képen ők szerepelnek. A szöveg szépen olvasható, a modulok jól vannak elhelyezve, egyszóval profi munka!


Story;

El nem tudod, képzelni, hogy milyen nehezen rágtam magam át a prológuson... Valamiért nem fogott meg, de még is csak fúrta a kíváncsiság az oldalam, hogy mi lesz egyből. Az első fejezet után nem tudtam letenni a történetet, órán, szünetben, útközben, itthon is ezt olvastam. Zseniálisan írsz. Még egy plusz pont, hogy ugye az 1D fanfic ellenére, köze nincs egy sablon sztorihoz, amiért ismét csak gratulálni tudok. Szépen, pontosan írsz. Hibát szinte nem is találtam, és egyértelműen nagyon megfogja az embert a történeted.


Összességében;

Csak gratulálni tudok, és további sok sikert kívánni!
csenii.x


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése