2014. március 30., vasárnap

Eltáv..

Drága bloggerek/bloggerinák!

Sajnálattal közlöm veletek, hogy könnyes búcsút kell vennem, ettől a zseniális csapattól. Sajnos közeledik az év vége, és ezzel együtt imádott vizsgáim is, és indul a nyári fesztivál időszak is szép lassan, így vannak bizonyos tevékenységek amiktől meg kell, hogy váljak hosszabb-rövidebb időre, és sajnálatos módon a kritika írás is ebbe a csoportba esett. Mint tudjátok, másik két blogot is vezetek, és azokat is nehezen tudom kezelni, a tanulás, és munka mellett, főleg úgy, hogy én nekem jövőhéttől már különböző vizsgáim lesznek...

Fantasztikus volt a csajokkal, és veletek ez a jó pár hét, nagyon élveztem! Köszönöm, hogy megszavaztátok a bizalmat, és veletek dolgozhattam, illetve nektek!

Ugyan akkor ilyen egyszerűen senki nem szabadul tőlem! Amíg a lányok nem találnak valakit a helyemre, addig néhány kritikát, ugyan úgy én fogok meg írni, illetve amik ki vannak már írva, azokat is megírom, és csak utána fogok kilépni a csapatból. 

Jó előre mindenkinek sikeres vizsgákat, és érettségit kívánok, és további jó munkát, és hasonló sikereket!

LoveU.
csenii.x

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom,hogy elmész.Remélem,ha letudod a vizsgákat és ezt a mozgalmas időszakot akkor visszajössz hozzánk.
    Szerintem mindenki nevében mondhatom,hogy rettentően fogsz nekünk hiányozni!
    A közelgő vizsgáidhoz meg sok sikert kívánok!

    Rosetta

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm s bátorító szavakat, és igyekszem hamar letudni ezt a nyüzsgést, és ha esély/lehetőség lesz rá visszatérni hozzátok!:)
    csenii.x

    VálaszTörlés