2014. március 24., hétfő

Kritika #59 - Vörös Rózsa

Vörös Rózsa

Design; 

A fejléced annyira nem tetszik, nekem egy kicsit túl silány. Eléggé üreskés, néhány dologgal viszont nagyon szépen fellehetne dobni! A design maga elég egyszerű, de szerintem kicsit nehezen átlátható. Hiányolom, hogy nincs részletesebb leírás a blog mi voltáról. Mivel én az elején bele is gabalyodtam, hogy most hogy is van ez az egész történetes dolog, de a végére nagy nehezen rá jöttem. Ezzel egy kicsit meg könnyíthetnéd az olvasóid dolgát. Például külön oldalakba tenném be az egybe függő történeteket. Egyébként szépen olvasható, a színek is rendben vannak.

Story;

Maga a történet nem rossz( mármint az első), bár szerintem kicsit tovább is húzhattad volna, mert így elég rövid lett. Egyébként nagyon jól írsz, csak egy picit maguk a fejezetek/részek is rövidre sikeredtek. Helyesírási hibát nem találtam. Szépen választékosan fogalmazol.

Összességében;

Ha designt és a fejlécet sikerül szépen összhangba hozni, hogy ne legyen ilyen semleges, akkor egy nagyon jó kis blogod lesz! Csak így tovább!:)

csenii.x

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kritikát!
    Megfogadom a tanácsod és alakítani fogok a designon!
    Minden jót neked! :)

    VálaszTörlés