2014. március 9., vasárnap

Kritika #52- Two life, one girl

Two life, one girl


Design;

A fejléced nagyon egyszerű, ami nem feltétlen gond, bár szerintem valami textúrát vihettél volna a háttérbe, nem lenne ennyire egyszerű. Ezt leszámítva tetszik. A designnel, és az elrendezéssel sincs semmi gondom, minden a helyén van. A szöveg jól olvasható. Viszont hiányolom a szereplős oldalt, szerintem azt még betehetnéd.

Story;

A történet egyenesen zseniális! Jó az elképzelés, és jól is van megírva. Egy két elírást találtam, de nem vészes. A problémám viszont megint a nevekkel van! Ha ilyen neveket használ az ember, akkor érdemes legalább az első alkalommal oda írni mellé, vagy alá jegyzetbe, hogy hogyan kell kiejteni, mert így eléggé eltudja vonni az olvasó figyelmét. A részek hosszúsága pont jó. Viszont az első részt írhattad volna, az ismertető helyet, hiszen eléggé sejtelmes, és csak éppen hogy megengedi, hogy belelássuk egy parányit a helyzetbe, de azonnal hozz valami újabb témát, amit szintén homály fed.


Összességében;

Összességében, számomra minden stimmel! (Sajnálom, hogy ilyen későn hoztam neked a kritikát, de nem tudott rá vinni a lélek, hogy megcsináljam, viszont remélem kár pótol, hogy én is a történeted függője lettem, már az első rész után!) És persze további sok-sok sikert!

csenii.x

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is szeretném megköszönni a kritikát!
    Igen, tudom, hogy kicsit egyszerű a fejléc. De még kezdő vagyok ilyen téren és tudom, lehetne rendelni valahonnan, de saját munkát szerettem volna kitenni, hogy arra lehessek büszke.
    A szereplőket tervezem, csak még nem vagyok készen velük. :)
    Köszönöm szépen! :33 Igazából tartottam egy kicsit a véleményedtől, vagy éppen valamelyik másik szerkesztőjétől is tartottam volna. Hatalmas kő hullott le a szívemről, mikor olvastam, hogy tetszett. Az elírásokat mindenképpen kiszeretném javítani, csak írni is alig van időm, sajnos. :/ A legtöbb nevet ami benne van úgy kell ejteni, ahogy írjuk. Tudom, hogy beletehettem volna, de utólag jutott csak az eszembe, és a részek frissítése közben valahogy mindig elfelejtem. >< Igen, erre is utólag jöttem rá. Igazából ez az első nagyobb szabású történetem és sok minden a történet elkezdése után fogalmazódott meg bennem, már jó pár rész után, s így utólag visszagondolva tényleg célszerűbb lett volna, ha ismertetőként írom meg. Legközelebb, ha új blogba kezdek mindenképpen így csinálom. :)
    Megérte várni erre a kritikára! Természetesen kárpótol és nagyon szépen köszönöm, hogy foglalkoztál vele, megírtad a kritikát és azt is köszönöm, hogy feliratkoztál! :$

    Üdv.: B.

    VálaszTörlés