2014. március 1., szombat

Kritika #44 - Black Rose

Black Rose (Csenii) 


Kinézet: 

A fejléced nagyon tetszik! Ötletes, nincs telepakolva felesleges dolgokkal, ráadásul tökéletesen illik a blogodhoz. A blogodon a színek harmonizálnak egymással, minden passzol mindenhez. 
A chat is tökéletesen illik a blogodhoz. 
Az oldalakban és a modulokban is minden a helyén van. Nagy tetszett a szereplős oldalad, ahol a szereplőkről felraktál egy-egy képet. A "Chapters" oldalad is nagyon tetszett, hiszen ezáltal könnyebb megkeresni az egyes részeket. A modulok sorrendje jó, viszont én a helyedben kivenném a "Archive."-t, hiszen ott a "Chapters" oldalad. 
A betűtípus olvasható, nincs túl cicomázva. 

Értékelés: 10/9,5



Történet: 

A Prológusod tetszett, jól bemutattad a főszereplő jelenlegi helyzetét/életét. 
A történeted izgalmas, felkelti az ember érdeklődését. Szépen fogalmazol, bő a szókincsed, érdekesen írsz. 
A részek hossza szerintem jó. Nincs gondolat megállás, szóismétlés, stb... 
Helyesírási hibát nem találtam. 

Értékelés: 10/10

Végezetül a blogod kinézete nekem nagyon tetszett! A történeted is jó, felkelti az olvasó érdeklődést. Biztos vagyok benne, hogy hamarosan még többen rátalálnak a blogodra, szóval csak így tovább! 

Összesen: 20/19,5


További sikeres blogolást kívánok! 

By: Sakura 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése