2014. március 24., hétfő

Kritika #63 - Nettikekönyve

Nettikekönyve

Design;

A design egy kicsit összevissza, és ez is elég színesre sikeredett. Egyébként egész jó a fejléced. A modulok szépen vannak elrendezve, a szöveg jól olvasható.

Story;

A történet nagyon aranyos, tetszik az elgondolás, az egésznek az alapja. Nem tudom, hogy utólag belenyúltál-e a már évekkel előtte megírt szövegbe, de van egy olyan érzésem, hogy kicsit igen.:) Ami nem is baj, mert így sokkal "érettebb" a szöveg. Nagyon jól írsz, helyesírási hibát nem nagyon találtam. 


Összességében;

Ha rendbe teszed a designt, ez is egy jó kis oldal lesz, hidd el nekem! Ehhez is sok-sok sikert!:)

csenii.x


1 megjegyzés:

  1. Köszi szépen, aranyos vagy! :D Igen, kicsit belenyúltam... Többször is talán. De nekem is sokkal jobba tetszik, mint az eredeti. :D
    A desing-nal sokat foglalkoztam, de kezd alakulgatni. :D
    Köszi még egyszer! :D

    VálaszTörlés