2014. március 31., hétfő

Kritika #67- Hurts

Hurts

Design;

A fejléced nem rossz, azt leszámítva, hogy nem igazán derül ki belőle, hogy miről is van szó. Először amikor láttam, azt hittem, hogy egy sima anime/manga történetről lesz szó, aztán a szereplő gárdánál jöttem rá, hogy a Naruto szereplőit használod, de ez nem derül ki a fejlécből, sajnos. Maga a design nem rossz, habár egy kicsit sötét. A modulok jól vannak elhelyezve. Az egyetlen hiányosságom, egész pontosan észre vételem, hogy szerintem nem kéne, hogy a történet leírása ilyen elfordulós legyen.

Story;

Az elképzelés nem rossz, SŐT! Kifejezetten zseniális. Láttam, hogy az első néhány részhez képest, most már jóval hosszabbakat írsz, és ha vissza olvasod azóta elég sokat változott az írás stílusod is. Bár még mindig elég nyers, és kiforratlan, de idővel, amikor több tapasztalatod lesz már nagyon jó lesz, és egyre izgalmasabb, és élvezhetőbb is lesz. Helyesírási hiba, és elírás az viszont van dögivel... (Pl; fa helyet ma; Ne helyett nem; stb) 


Összességében;

Azt tudnám neked ajánlani, hogy egy kicsit szánj több időt a részekre, és inkább hozd őket ritkábban, de akkor dolgozd ki őket szépen, igényesen. Ha kell olvasd át kétszer- háromszor is, és akkor biztos, hogy minden hibát kitudsz majd javítani, mint fogalmazás, mint helyesírásilag. Remélem tudtam neked segíteni, és további sok sikert szeretnék kívánni!:)
csenii.x

1 megjegyzés: