2014. július 7., hétfő

Interjú #10

Sziasztok!


Ismét egy interjút hoztam nektek, az interjú Melissa Bane-ről és az ő blogjáról készült.



1. Miért kezdtél el blogolni/írni?

Azért kezdtem el blogolni, hogy megmutassa a nagy világnak, hogy ki is az a Melissa Bane. Hogy megmutassa a történetemet.


2. Milyen hosszúra tervezed a történetet?

A történetet három részesre tervezem, mindegyikben huszonegy fejezettel, plusz prológussal és epilógussal.


3. Honnan jött a történet ötlete?

A történetnek nem volt konkrét ötlete, csupán annyi, hogy van egy lány, aki boszorkánymester és van egy srác, aki érte bármit megtenne.


4. Mi motivált téged?

Általában a legjobb barátnőm szokott motiválni és az írás élvezete, hogy kiírhatom magamból azt, ami eszembe jut.


5. Érezted már úgy egy-egy fejezet után, hogy nem érdemes tovább folytatnod az írást?

Hát eddig nem éreztem úgy, hiszen mostanra vannak olvasóim, akik támogatnak. Régebben viszont volt egyetlen egy pillanat, amikor azt gondoltam, hogy fölösleg az egész, mert úgy sem olvassa senki. De ez még nagyon az elején volt, a negyedik fejezet körül.


6. A főszereplőid belső tulajdonsága mennyire hasonlít a te belső énedhez?

Én úgy gondolom, hogy egyáltalán nem hasonlítok Stefyre. Míg Stefy elég nagyszájú és sokat beszél, addig én inkább csendesebb vagyok. Viszont abban megegyezünk, hogy mindkettőnk szíve egyetlen fiúért dobog. Róla mintáztam Adamet is, hogy tudjak álmodozni és papírra vessem azt, amiért a szívem sóvárog.


7. Amikor írsz, beleképzeled magad a szituációkba, és aszerint írod meg, ahogyan te cselekednél?

Igen, nagy részt. Beleképzelem magam, elképzelem azt, amit az adott szereplő tenne abban a pillanatban. Próbálok eggyé válni vele és megpróbálom leírni azt, amit ő csinálna, bár ez nem mindig jön össze.


8.  Előre megtervezed az eseményeket, vagy csak leülsz írni és hagyod, hogy spontán szülessenek meg?

Vannak jelenet, amelyeket előre megtervezek, de vannak olyanok is, amelyek spontán jönnek. A legtöbb ötletem akkor jön, amikor próbálok elaludni, de egyszerűen nem sikerül, mert az agyam újabb és újabb ötletekkel bombáz.


 9.  Van valami szokásod írás közben? Mondjuk zene hallgatás, vagy hogy csak a nap egy bizonyos szakaszába tudsz írni.


Szokásaim nincsenek. Valamikor szoktam zenét hallgatni, de nekem az nem feltétlen jó, mivel akkor csak arra figyelek. Csendben jobban tudok koncentrálni és írni is, ekkor a gondolataim szabadon szárnyalnak. De van amikor zajban is tudok írni, ha éppen akkor jön az ihlet, mondjuk egy fizika óra kellős közepén.
Reggelente jobban tudok írni, míg este már nem annyira.


10.  Mesélnél magadról?


Hát, mit is mondjak magamról... Tizennégy éves vagyok, öt éves korom óta versenyszerűen karatézom. Szeretek írni, olvasni, rajzolni, sportolni és fényképezni. Szerencsémre sikerült felvételt nyerem az álomiskolámba, ahová legjobb barátnőmmel mehetek.Van egy macskám, akit Izzynek hívnak. Nevét Isabelle Lightwoodról kapta, aki Cassandra Clare Végzet Ereklyéi című sorozatában szerepel. Teljesen odavagyok Cassie műveiért, ezért is kapta a cicám ezt a nevét, plusz azért, mert a hátán egy árnyvadász rúnára emlékeztető folt van.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése