2014. június 17., kedd

Kritika - Miisz Art


Sziasztok!

Remélem mindenkinek jól telik a szünet! Mivel itt a nyár több kritikát fogok hozni (ez a harmadik).

Itt a Miisz Art című blog kritikáját olvashatjátok:


Miisz Art





Desing:
Nekem nagyon tetszik a blogotok kinézete. Legfőképp talán az egyediség fogott meg benne az,hogy ez nem egy sablonos blog és ez a fejlécen is meglátszik,ami tükrözi a blog tartalmát. Még nem láttam olyan irodalmi blogot,ami ilyen szépen meg lett volna csinálva külsőleg,úgyhogy csak gratulálni tudok hozzá.:)

Story:
Mivel ezt a blogot nem egy ember írja és nem is egy történet található benne,így csak általánosságban tudok véleményt mondani.
Tetszik,hogy a történetek változatosak,minden témában található belőlük és ezeket nagyon szépen írjátok meg,a fogalmazás pedig gyönyörű,akárcsak a versek,amiket írtok. 
Sok történetbe beleolvastam és nem találok bennük hibákat.
Az is nagyon tetszik,hogy segítséget nyújtotok az íróknak pl.:a karakteralkotásban. Biztos vagyok benne,hogy evvel sok mindenkinek segítséget nyújtotok és ez igazán jó dolog.
Még azt is meg kell említenem,hogy az olvasók által beküldött történeteket is kiteszitek,ez is nagyon tetszik.

Összességében:
Szerintem ez egy klassz blog,aranyos desingel és profi szinten lévő írókkal. Szóval csak így tovább,ügyesek vagytok!:)

   

                                                               További szép napot mindenkinek!
                                                                         Stella xx






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése