2014. október 19., vasárnap

X-faktor kritika Part2 ~By: Pierce O'Loew

Kedves olvasó! 

Nagyon örülök neki, hogy az előző ilyen bejegyzésem - a pipálások szerint-nagy sikert aratott! Remélem ez is tetszeni fog, a következő ilyen bejegyzésem vagy a zsűrikről vagy Nagy Richárdról fog szólni, csak hogy ilyen  kis információmorzsát tudjatok! Jó olvasást kívánok és remélem ezt a bejegyzést is sokan pipálni fogják! 

Jakab Péter Izabella


Ő az, akit mindig az angyalhoz hasonlítanak, ami szerintem butaság, mert unalmas, szürke hangja van, ugyanolyan, mint a tehetséges lányoknak, szép, de nincs benne semmi egyediség, érdekesség, nem kedvelem őt! (persze ez csak az én véleményem!) 
Mikor a válogatón kiállt a színpadra és énekelni kezdett, megcsillant a szemem, mert igazán szép számmal mutatkozott be! Akkor nagy sikert aratott a színpadon és megkapta a négy igent (lehetséges, hogy rosszul emlékszem, kérlek ezt nézzétek el nekem!) és tovább is jutott a táborba. Szikora választotta őket, így ő döntött arról, hogy ki mehet haza és ki maradhat. A táborban szerintem nem sikerült fényesen az előadása, de mégis úgy gondolták, hogy,  helye van a mentorházban, így neki is adtak egy helyet, amit nem kellett elcserélnie. 
A mentorházba tovább jutott : Tóth Szandra/Andi (nem tudom megegyezni a neveket) Gvendolin, Izabella, Jennifer és még valakik, akiket tényleg nem tudok, ezért sajnálom is, de nekem elég, ha a barátaim nevét megjegyzem! 
Ezek közül hárman - Tóth Szandra/Andi, Illés Jennifer és Jakab Péter Izabella (ő)- én egészen más embereket válogattam volna be, de ha Szikora így döntött... 
Az élő show-ban (ha jól emlékszem) másodiknak lépett a színpadra - elárulok egy kis titkok ;szinte 88% hogy mindig az első fellépő esik ki, legalábbis én így vettem észre- és egy (szerintem) egy lapos számmal állt elő, ami meg is hozta a gyümölcsét, párbajoznia kellett a Pálinka Republickal. 
Meg kell hogy mondjam, már megint unalmasnak, egyhangűnak és szürkének találtam az egész produkciót! Sajnos a zsűrik máshogy gondolták és őt juttatták tovább és szombaton újra bizonyíthat. 

Kis kérés és kérdés:

Ti kit vinnétek tovább az összes csoport közül? 
Kiről írjak még? 
Kérlek írjátok meg, hogy ti milyen véleményen nyugszotok és a kérdésekre a választ, esetleg a Ti tuti tovább jutóitok listáját, hogy szerintetek valaki helyett kit kellett volna! 
Köszönöm! ☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése