2014. október 19., vasárnap

Újdonság~X-faktor kritika Part 1.- By: Pierce O'Loew

Kedves olvasó!

Megérkeztem az első show kritikámmal, ami az x-faktor párbajozóiról szól, és két Part lesz az első a Pálinka Republic a második Belláról. Jó olvasást kívánok! 

Pálinka Republic 


Négy különböző kontinensről tértek hozzánk egy bandaként, akik nem voltak tökéletes magyarok, de szerintem érthetően beszélték a nyelvet! 
A válogatón én profi mulattatóknak ismertem meg őket, akik képesek remek dalokat összeénekelni és hangulatosak is előadás közben! Nem meglepő, hogy négy darab igent kaptak - Gabitól, Alfölditől, Szikorától és Little G-től - és úgy hagyták el a színhelyet.
Most először volt az, hogy a mentorok választhattak csapatot és Gabi választotta a bandákat - Szikora a lányokat, Alföldi a fiúkat és Little G a 25 év felettieket -. + Volt még egy újítás a hat szék - nem magyarázom el, hogy hogyan zajlott az esemény, akit érdekel megnézheti valahol - A táborban is sikert arattak és nem volt kérdés, hogy helyet foglaljanak az egyik székben és nem is kellett cserélniük, ami szívás lett volna. Ezután bejutottak a mentorházba, ami - szerintem olyan látszatot csalt - egy kocsmában vagy étteremben lehetett, de ez lényegtelen. Gabi is hívott segédet - sajnálom, a nevét nem jegyeztem meg, nem is gondoltam volna, hogy valaha írok ilyen kis cikket! - mint a többi mentor és Zolinak - most így fogják hívni - nem nyerte el a tetszését, amit én nem nagyon értek, szerintem szenzációsak voltak! De Gabi mégis beválasztotta őket és Rosewood-ot - akikre majd kitérek máskor, de egyébként nem szívelem őket egyáltalán - tette Tiszta laposnak, ami szintén egy újítás volt. Rettentően örültek neki, de sajnos az első élő show-ban nem szerepeltek túlzottan jól, vagyis a mentorok szerint és ők kerültek ki a párbajozóknak és Jakab Péter Isabella. A párbaj számuk, depis volt és én komolyan azt hittem, hogy bármelyik pillanatban elbőgik magukat, de szerencsére ez nem következett be. A végén három "Mehetsz!" és egy "Maradj!" szavazatot kaptak, így el kellett búcsúzniuk. Természetesen én nekik szurkoltam és nagyon szomorú lettem, mikor ők estek ki, de biztos van még esélyük! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése