2014. október 24., péntek

#2 Kritika Raven K.-től ~ I Battle Your Life


I Battle Your Life
Katt!!
Kinézet, fejléc: A fejléced gyönyörű! Nem nagyon tudok róla mit mondani, hisz nem a Te műved, de így is gyönyörű! Szépen kihozza az érzelmeket és a hangulatot, én el is eldöntöttem: a nemsokára elinduló blogomra is ilyen fejlécet tervezek.. Nem tudom, Roxana White melyik design blogon ügyeskedik a sok közül, de hatalmas dicséret Neki, és, szépen kérlek Titeket, kedves Olvasók, ha valaki esetleg tudja, komment-ben el tudja küldeni nekem a linket?
A háttér szépen illik a fejléchez, tovább fokozza a hangulatot. A fejlécen minden nagyon szép, komolyan semmibe sem tudok belekötni! Vagyis de.. - ez megint az én saját, ficamon ízlésem eredménye.. - mit akarnak jelenteni/ábrázolni azok a mondatok?
10/9 pont

Design: Mint, már az előbb is elmondtam: a háttér gyönyörűen illik a  fejlécedhez. Ismételten elmondanám, hogy nem nagyon tudok mit "kritizálni", hiszen a design sem a saját kezed munkája...
Ettől függetlenül gyönyörű, és csak magamat tudom ismételni. Nagyon szépen össze lett hozva, a színek mindenhol passzolnak, tetszenek a html-kódok, a modulok elrendezése is jó. Én feljebb raktam volna a borítót, de aztán rájöttem, hogy az ott tud érvényesülni, annak ott van a helye. Most mondhatnám azt, hogy "meghazudtoltam önmagam", hiszen az előző kritikámban is azt valltam: feljebb kellett volna rakni, de itt, ebben az esetben ez így pont jó. A rendezett képek megragadták a figyelmem, tetszik az alatti lévő kis leírás, az oldalak elrendezése is kiváló. A rövid ismertető, alias "The Story" is nagyon rendben van, tetszik, hogy ott a trailered - amiről majd hosszabban a következőnél -, tetszik a html-kód, és a szöveg is nagyon figyelemre méltó! A részeknél tetszik, hogy ott van az a két kép. Rendben, egyszerűen nem tudok mit mondani, nem tudok mibe belekötni, így inkább abba is hagynám, és elkezdeném a történeteddel, ami, ugye már a saját tehetséges kezed munkáját dicséri.
10/ 9.5 pont

Történet: A prológus nagyon jó lett! Komolyan unom már magamat is, amiért csak ezt hajtogatom, de halál komolyan mondom, hogy az ég egyadta' világon semmibe sem tudok belekötni! Nincsenek helyesírási hibáid, a főszereplő karaktere hatalmas, viccesen fogalmazol, és a sztorit is nagyon szépen vezeted. Még sehol sem találkoztam eddig sehol sem ilyen témájú bloggal, még ehhez hasonlóval sem, de lehet, hogy csak azért, mert alapjáraton nem ilyen kategóriában keresgetek... Abba is kéne hagynom, tulajdonképpen csak magamat "égetem", hogy nem találok elég szinonimát, de nem tudok mit tenni. Nemhiába van annyi megtekintésed és feliratkozód! Tökéletesen megértem...
És, mint az előző "résznél", a design-nél említettem, azért még mondanék néhány dolgot a trailer-ről, vagyis a trailerek-ről.
Már meg sem jegyzem, hogy ez sem a saját kezed által készült, hiszen teljesen felesleges, csupán 1-2 ember az, aki saját maga képes elkészíteni egy kis előzetest. Nekem sem megy, az összes blogomhoz, amihez úgy véltem, szükséges, én is megrendeltem őket. Itt is megjegyezném, valaki el tudná küldeni nekem Szerecsendio blogját?? A trailered is nagyon figyelem keltő, és egyedülálló. Grat!
Lett még egy rendszeres olvasód, feliratkoztam, és tűkön ülve várom a folytatást, egy igencsak izgalmas résznél hagytad abba!
10/12 pont:D


Gratulálok, hogy ilyen szép bloggal (is..) járulsz hozzá az egyre bővülő blogger világhoz, igazán nagy dicséret, komolyan! És, kérlek, nézd el nekem, hogy csak dicsértelek! :D

xoxo, Raven Kiss

2 megjegyzés:

  1. Drága Raven!
    Úristen, szavakat nem találok, nagyon örülök, hogy minden ennyire tetszik a blogon!
    Roxana a CBD főszerkesztője, amit az én profilomról elérhetsz, mert az egyik társszerkesztője vagyok.:) Rendelni azonban egyelőre nem tudsz, éppen szüneten van, ha jól emlékszem...
    Mit ábrázolnak a mondatok? Őszintén fogalmam sincs, nem is igazán foglalkoztam velük eddig, szerintem erre a kérdésre maximum Roxana tudna választ adni. Szerecsendio blogját ezen a címen tudod elérni: http://hullocsillagvadasz.blogspot.hu/?m=0
    A történetet igyekszem minél egyedibbre mégis valamilyen szinten reálisan megírni és mivel a legjobb esetben is csak lelkes amatőrnek nevezhetem magam, nem tudom megítélni milyen munkát végzek, ezért is esnek olyan jól a dícsérő szavaid. Örülök, hogy ennyire tetszik!
    Köszönöm a kritikát, a sok-sok dícséretet és a feliratkozást is!

    Ölel,
    Gabby

    U.i.: A folytatást még a szünetben szeretném hozni, minden csak azon múlik, hogy a tétel kidolgozás mellett mennyi időm fog maradni az írásra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most jöhetne az a mindenki számára ismert, és nagyon is sanóblon szöveg, hogy "Ugyan, én köszönöm!:3", de az a helyzet, hogy tényleg így van :'D

      Törlés