2014. október 25., szombat

#6 kritika Raven K.-től ~ Összekeverhető összekeverhetetlen

Összekeverhető összekeverhetetlen
Katt!!

Fhúú, hát asszem' nagyon jó vagyok!:D Mostanában a szünet végett rengetek szabad időm akad, és, mivel a barátom nem jöhetett le velünk Balatonra, és elvették a netet is tőle (hmm, rossz kisfiú volt:D), így minden időmet a blogra irányítom, és folyamatosan a kritikáimat írom, fogalmazom, a történeteket olvasom, és azon agyalok, mennyire lehetek idegesítő Szerkesztő társaim szemében... Mindenesetre, engem felvillanyoz, hogy ilyen gyorsan haladok, ha belegondolok, borzasztóan szokott idegesíteni, ha heteket kell várni egy kritikára.. Így igyekszem gyorsan elkészülni velük, úgy vélem, sikeresen. :D
De, nem jártatom feleslegesen a csőrömet, lássunk is hozzá:

Fejléc: Megmondom őszintén, nekem nem tetszik. Nem kertelek, kimondom, amit gondolok, de nem áll szándékomban megbántani, kedves Elisia A., hidd el, csupán a mai napom nem épp úgy alakult, mint ahogyan terveztem. Így, nyűgös vagyok, és szarkasztikus, és, bár mér elmentem futni a kutyámmal, csináltam én mindent, akkor sem tudtam levezetni a felesleges feszültséget. Így, kérlek ne vedd magadra, ha valamit érthetetlenül fogalmazok, illetve bunkón teszem meg azt, hidd el, hogy nem ilyen vagyok, és nem győzöm mondani, hogy ha előfordul, sajnálom!
A cím nem nyerte el a tetszésemet, valahogy elüt, én más színt választottam volna, vagy nem oda raktam volna, illetve létezik egy mésik megoldás is: Másik betű típus. Továbbá, nagy hangsúlyt kapott a felirat Párizsról, én azt jobban elhomályosítottam volna. Ennyit mondtam volna csak, hiszen nem Te készítetted... Azt azért még megkérdezném, hogy ha már ikrekről szól a blog, akkor miért csak egy karakter van a fejléceden, és az is háttal? No meg, szerény véleményem szerint ugyancsak nagy hangsúlyt kaptak a fehér rózsák, egészen elvonják az ember figyelmét. Majd, utolsó pontomként azt is megemlíteném, hogy engem, mint mindig, most is idegesít, hogy raktál a fejlécre egy kódot. Ne aggódj, ez csak az én hóbortom, semmi köze sincsen semmihez, csupán nekem nem tetszik!
10/7,5 pont - Sajnálom!

Design: A háttered illik a fejléchez, ez tetszik. Nem sok html-kódot használtál, de amit igen, az tetszik. Bár eléggé alap, ide szépen illik, kerek egésszé varázsolja az oldaladat, szép keretet ad a történetednek. A modulok elrendezése jó, bár én ismét megemlíteném, hogy feljebb raknám a "Hányan jártak itt eddig?" modult, szerintem fentebb több figyelmet kap, hisz nagyon szép szám áll ott. Tetszik, hogy kiraktál 2 szavazást is. Olyan bolondossá teszi az egészet. A modulokba nincs több belekötni-valóm.
Nem igazán értem, miért nem raktál ki a szereplőkről képeket, továbbá az oldalaknál sem egészen világos, miért ilyen "csonka", de Te tudod, így is szép. Olyan.. letisztult, és finom hatást kelt bennem az egész. Aranyosnak tartom, hogy létrehoztál egy "Mérföldkövek" és egy "Vendégkönyv"-et, ilyennek eddig még sehol sem találkoztam, és ez megmosolyogtatott. Mégis, bár mindezeket elmondtam, olyan semmilyennek érzem a design-odat, e végett a pontozás.
10/8,5 pont

Történet: Bennem egészen SZJG-s hatást keltett, még ha közel sincs benne hasonló rész/momentum, még csak az alap sztori sem ugyan az. Nem tudom megmagyarázni, mi végett, talán a fogalmazásod késztetett arra, hogy e sorokat leírjam. Ami, mellesleg nagyon jó! Nincs helyesírási hibád, csak néhol előforduló elgépelések, ami mindenkinél előfordul, ha nem nézi át. Ne csüggedj el, összesen ha találtam vagy 6-ot, az egész történet során, de nem bírtam ki, hogy ne említsem meg.
Megemlíteném, hogy használj szóközöket! A kötőjelek után, a vesszők rendben vannak. Amin megrökönyödtem: a lány komolyan egy fekete szobában él? Halálfejekkel? Ezt komolyan gondoltad?! Mi ez, barlang? Jesszusom, nekem még a vörös is nagyon erős szín egy szobának, hát még ha a teljes színt nézzük! Egy kicsit sablonosnak találom, hogy van két iker, és totál más a stílusuk, minden ikres történetben ezt olvasom! Miért? Nem minden esetben van így! Egy nagyon nagyon kedves barátnőmnek is van egy iker nővére, és, bár teljesen más az ő helyzetük (Lili, a barátnőm, egyben osztály társam "normális" gimnazista, míg Viki szinkron úszó, magántanuló, stb..), mégis ugyan olyanok!
Ezektől eltekintve, ugyancsak előjönnél egy sablon alappal, hisz persze, hogy költözéssel kezdődik a blog. Ez nem akkora baj, hisz nekem is van olyan történetem, ami egy ilyen fordulattal indul.
10/8 pont - a sablonos alap, és a kisebb hibák végett.

 
Összességében elmondhatod magadról, hogy egy szép blogot hoztál létre,
s tartasz fent.
És kérlek, ne horgasszon le az, hogy sok esetben negatív kritikát kaptál. Gratulálok mindenhez! :)
 
xx, Raven Kiss


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát! Mikor többször is visszaolvastam, láttam, hogy valami moslék az alap (már bocsánat a fogalmazásért) FEjléc, az elvihető volt egy blogon, azt már tervezem, hogy lecserélem. De egy gyors kérdés : MI az az SZJG? Tudom, hogy egy könyv, de milyen???
    Mégegyszer nagyon szépen köszönöm, Elisia

    VálaszTörlés
  2. Hát, igazán nincs mit. :D
    SZJG= Szent Johanna Gimi :D
    Nekem nagy kedvencem volt... Úgy íródik, mint egy napló. ;) Egy gimis lányról, szerelemről, blabla. :)

    VálaszTörlés