2014. október 31., péntek

#9. kritika Chrissy S.-től ~ Elfelejthetetlen

Elfelejthetetlen
Katt!
Nem igazán tudom, hogyan is kell egy wattpad-os blogot kritizálni, eddig még őszintén, eggyel sem találkoztam, ő lenne az első. Mivel wattpadon nincsen sem fejléc, sem háttér, illetve nem is nagyon lehet ugye kódolni (Sőt..), így nem tudok nagyon miről írni, "csupán" a történetedről. Ami egészen fantasztikus. Ám, most vettem észre a borítódat, ami ugyan úgy szerkesztés által készült el.
Borító: Gyönyörű! Nem is találok rajta hibát. Minden nagyon szép! Illik a sztoridhoz, és... komolyan nem tudok bármit is kritizálni, mert ezen egyszerűen nincs mit.
10/10 pont - Gratulálok! Tudom, hogy ez a három mondat nagyon csekély, de nem nagyon tudom sem bővebben kifejezni, mennyire gyönyörű, és, igazából mást sem tudok mondani, ugyanis nincs semmi sem, mármint szerkesztésileg.

Történet: Olvastam a "Sajnálom"-nál, hogy... hogy mondjam ezt? Elköltözött a blog? Na mindegy, először erről a történetről írnék, és, ha gondolod, szívesen megírnám a másikról is. Nagyon felkeltette az érdeklődésemet már a trailer is, ami egyszerűen csodálatosra sikeredett! Nagyon szépen lett megcsinálva, tényleg csillapíthatatlan vágyat éreztem, hogy azonnal elolvassam a blogodat. Vagyis, a történetedet. Mindegy is. Igazából, csak hogy egészen pontosak legyünk, már egyszer-kétszer találkoztam youtube-on a videóval, és akkor is izgalmasnak találtam, de vagy 6 blogot olvastam egyszerre, és ez már sok lett volna. Aztán természetesen elfelejtettem, amennyire szenilis vagyok. Most pedig ismét itt vagy, és mosolyogtam, amikor ismét szembe találtam magam a videóddal. Legszívesebben begépelnék ide egy mosolygós arcot, de az egy olyan... íratlan szabály féle a blogger világában, na meg az írás világában is, természetesen. Ez alól ugye felmentett az SzJG, de ez senkit sem izgat most.
A sztorid egészen elképesztő, csak sajnos sablonos. A szereplők régi barátok, aztán szétválnak útjaik, de amikor újra találkoznak, megváltoztak ugyan, de egymásba esnek. Bárhol találnék ilyet, és sajnos a Te blogod is beleesett ebbe a csapdába, vélhetően emiatt fejezted be. Viszont! - Itt jön az a bizonyos DE!! -Viszont, Te olyan nagyon szépen fogalmaztál, hogy szinte el is felejtettem, hogy mi is van itt jelen pillanatban. Egészen elképesztő, és bár a karaktereid stílusa is sablonosnak mondható, csempésztél bele egy kis egyediséget.
Hatalmas Grat! - ide megint csak írnék még egy smiley-t. Egy fene.. :)
10/10 pont - Tényleg hatalmas nagy gratulációm!

Nagy ölelés, és sikeres, 
olvasókkal teli folytatást kíván Neked:
Chrissy Sunshine xx

1 megjegyzés:

  1. Drága Chrissy!
    A borítóm egy nagyon kedves olvasóm készítette, amiért a mai napig hálás vagyok neki, és szerintem is mesésre sikerült!
    Igen, elköltözött a blog, de továbbra is írom, csak most volt egy kis pihenőm, mivel át kellett gondolnom egy s mást a bloggal kapcsolatban.
    Igen, sajnos beleestem a sablonosság csapdájába, ami miatt elkeseredtem, és félbehagytam, de egyszerűen nem tudtam megválni a karakterektől, sem az olvasóimtól - akik egyébként várták továbbra is a részeket - így úgy döntöttem felfrissült erővel folytatom. Biztosan elkövetem még azokat a hibákat, hogy sablonossá teszem pár dologgal, de hát úgy gondolom ez elkerülhetetlen, így az egész salon - igen, sok a szóismétlés - dolgot megpróbálom a fogalmazásommal enyhíteni.
    Köszönöm, hogy elolvastad a blogot, és kritikát írtál! :)

    VálaszTörlés