2014. október 19., vasárnap

Üdv, üdv!

Heyhoo, kedves Olvasók!

Én lennék az egyik új kritika író a blogon.:)
Először is, szeretném itt is megköszönni a kedves Szerkesztőknek, hogy bevettek engem is ide, hatalmas kedvencem e blog, hajdanán innen kértem a legelső fejlécemet is!
A blognevem Raven Kiss, ezen a néven találtok meg a blogger világában is.
Nem igazán tudom, mit is írhatnék ide, azt kérték a lányok, mutatkozzak be..
Így el is kezdeném: 15 éves vagyok, magas, barna hajú, folyton jókedvű. Lassan 1 éve vagyok bloggerina, és egyszerűen imádom! (Szerintem ezzel az egy mondattal mindent elmondtam..)
Tőlem csupán kritikát lehet rendelni, de igyekszem azokkal majd gyorsan elkészülni. Napi szinten foglalkozok a blogjaimmal, és képességeimhez mérten a legjobbat kihozni belőlük, így igyekszem majd itt is tartani a magasra emelt színvonalat a Többiekkel.
e-mailom: ravenkiss@gmail.hu
Írhattok bármikor! Legyen az ehhez a bloghoz kapcsolódó, vagy beszélgetés szempontjából.. Szeretek csacsogni. :D
Ennyi is lettem volna én, nemsokára megismeritek, milyen módon "osztályzom", mennyire vagyok "szigorú". :)
Bátran forduljatok hozzám!

Ölel benneteket, Raven Kiss

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése