2014. február 27., csütörtök

Újabb tag

Sziasztok!
Beby vagyok, az egyik új szerkesztő a blogon... Fejléceket és design átalakítást vállalok!
Egy pár fontos dolog rólam: 1999.07.21.-én születtem, tehát az idén töltöm be a tizenötöt. Ennek ellenére a gimnázium padját koptatom kémia-biológia szakon. A hobbim nagyon eltér eme reál tantárgyaktól, ugyanis olvasni, írni és szerkeszteni imádok a legjobban, habár az utolsó dolog csak két hete került fel a listámra. A Balaton déli partján, Fonyódtól mindössze húsz kilométerre lakom egy kicsi és csendes falucskában. Két háziállatom van, egy kutya, Oszi és egy hörcsög Chocolate. Jelenleg három történetes (kettő befejezett plusz egy most nyílt) és kettő designblogom (köztük ez) van. Nem akarok senkit untatni magammal, inkább bemutatnék néhány eddig készített munkámat.

Ezek egyszerű technikával készültek, ezek az elsők közé tartoznak:


Itt már jobban kísérleteztem a textúrákkal is:

Ezt egy versenyre készítettem:
Ezt pedig a saját blogomra:

Ha van kedvetek, nyugodtan rendeljetek tőlem, szívesen fogadok minden rendelést! Viszont ezeket a fejléceket ne vigyétek el, hiszen mindnek van gazdája! 
Ölel Benneteket,
Bebyxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése