2014. február 5., szerda

Kritika #24- Play


Play

Kinézet: 

A fejléced gyönyörű, nincs telepakolva felesleges dolgokkal, tökéletesen illik a bloghoz. Plusz pont amiért a blogod designét és a fejlécet is saját magad készítetted. A színek harmonizálnak egymással. 
A Chat is tökéletesen illik a bloghoz, a modulok sorrendje szerintem jó. A betűtípus olvasható, nincs túlcicomázva, a szöveg sorkizárt. A fejezetek hossza jó.
Az oldalakban és a modulokban is minden megvan. Nagyon tetszett az is, hogy csináltál egy külön fejezetes oldalt, hiszen így könnyebb megtalálni az egyes fejezetek. A szereplős oldalad is tetszett, hiszen itt nem csak az adott szereplőkről van fenn egy-egy kép hanem vetted a fáradtságot és írtál is róluk egy kicsit. Ráadásul így az olvasóid jobban beletudják képzelni őket a történetbe. Még az is nagyon tetszett, hogy az egyes fejezetekhez egy-egy képet és zenét is linkeltél.

Értékelés: 10/10



Történet: 

A prológusod nagyon jó lett! Felkelti az olvasó érdeklődését. 

"Remegő kezekkel nyúltam a törölközőm után, majd kilépve a hideg zuhany alól, újra gondolkozni kezdtem, kettőnkön. Vállaljuk fel? Hagyjuk abba? Mindenesetre így semmiképpen sem maradhatunk. Felvettem egy fekete fehérneműt, majd a puha, selymes anyagot magam köré tekerve léptem ki a fürdőszobából, a szobánk meleg padlójára. Ő ott állt az ablak előtt, göndör tincsei kuszán álltak szerteszét. Miután meghallotta a lépteimet, megfordult és elmosolyodott. Közeledtével, szívem hevesen verni kezdett, melegem lett és önkéntelenül mosolyogni kezdtem. Ezt az érzést nem adnám oda semmiért. Gyengéden felemelt és az ágyra tett, utána pedig mellém feküdt. Lassan hátulról átölelt, halkan pihentünk és gondolkoztunk pár másodpercig, mielőtt közelebb hajolt hozzám.
 - Örökké így tudnék maradni - suttogta a fülembe. Ajkai enyhe súrolásától fülcimpámon, kirázott a hideg, de egyben meleg érzés járta át a testem.
 - Én bármit megadnék azért, hogy együtt legyünk - mondta, nekem pedig hirtelen gombóc lett a torkomban, hiszen tudtam mi fog következni. - Neked kell döntened!
 Egyszerű lenne a nyakába borulni, és örökké úgy maradni, de tudtam, hogy nem sikerülhet. Meg sem kellett volna ismernem és nem kéne választani. Ő, vagy a nyugalom, a barátaim és az átlagos élet?
 - Nem tudok - suttogtam elhaló hangon."

Szépen fogalmazol, bő a szókincsed. Helyesírási hibát nem találtam. Esztétikailag is teljesen rendben van, nincs szóismétlés, gondolatmegállás. A történeted izgalmas, magával ragadja az olvasót. 
Mivel még csak két fejezet + a prológus van fenn, nem tudok többet írni a történetről. 

Értékelés: 10/10
 

Végezetül nagyon tetszett a blogod. A blogod kinézete nagyon szép, a történeted ötletes és felkelti az olvasó érdeklődését.  Hamarosan biztos még több rendszeres olvasód lesz, ráadásul gazdagodtál most is egy rendszeres olvasóval az én személyemben! Csak így tovább!

Összesen: 20/20


További sikeres blogolást kívánok!

By: Sakura














2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon köszönöm a kritikát, és persze, hogy olvasóm lettél! :) Remélem a továbbiakban is hasonló véleménnyel leszel a blogról. :)
    Ölel: Abbey

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nincs mit! Várom már a következő fejezeted.;))

      Törlés