2014. február 7., péntek

Kritika #25- Északi szél


Északi szél (Luna)


Kinézet:

A fejléced gyönyörű, lenyűgözött a szép és alapos munka. A két farkas ami szinte beleolvad a fejlécbe nagyon ötletes, a férfi szépen van kivágva semmi hiba sincs benne! A blogodon minden illik mindenhez, a színek passzolnak egymáshoz, a fejléc illik a háttérhez. Finom, elegáns a kinézet. 
A Chat is tökéletesen illik a bloghoz. A modulok sorrendje szerintem jó, viszont én a helyedben kivenném a "Blogarhivumot", felesleges mivel ott van a fejezetek oldalad, ami mellesleg nagyon jó, hiszen így könnyeben megtalálják az olvasók az egyes fejezeteket! 
A betűtípus olvasható, nincs túlcicomázva. A szöveg sorkizárt, a fejezetek hossza szerintem jó. 
Az oldalakban és a modulokban is minden megvan. Nagyon tetszett a "karakterrajzos" oldalad is, ilyet még egy blogon sem láttam. 


Értékelés 10/9,9


Történet:


Ide nem tudok sokat írni mivel még csak egy Prológus és az első fejezet van fenn. 
Egyedi a történeted, ügyesen írsz, bő a szókincsed. Helyesírási hibát nem találtam. Nincs gondolatmegállás, szóismétlés, stb... Mindent részletesen leírsz, nagyon jól fogalmazol.
A történeted izgalmas, magával ragadja az olvasót. Nekem úgy tűnt, hogy minden (gondolok itt a szereplők, országok nevére, a helyekre, stb...) a te fantáziádból született ami nagyon ritka! 

Értékelés: 10/10


Végezetül csak gratulálni tudok! A történeted és a blogod kinézete is nagyon jó! A történeted egyedi, felkelti az olvasó figyelmét. Hamarosan biztos még több rendszeres olvasód lesz. Csak így tovább!


Összesen: 20/19,9



További sikeres blogolást kívánok! 

By: Sakura











2 megjegyzés: