2014. február 17., hétfő

Kritika #29- Fény a sötétben



Design;


Egyszerű, letisztult, könnyen átlátható, semmi cicoma. Ez részben jó is lehet, részben pedig nem… Ha ilyen egyszerű design-t készítesz, akkor viszont ütősnek kell lennie a sztorinak, ahhoz, hogy felfigyeljenek rá. Ugyan akkor ettől függetlenül, én kicsit üresnek, és felszínesnek érzem az oldalsávot, kicsit fel lehetne még dobni egy két dologgal. A színek korrekten össze vannak hangolva, de szerintem lehetne valami más színnel is megbolondítani az egészet, hogy ne legyen ilyen „egyszínű”. A fejléc szintén nagyon egyszerű, így sajnos nem nagyon lehet következtetni a történetre, illetve a blog történetének a témájára. Ami még számomra nagyon zavaró, az az, hogy minden kép, amit beszúrtál, az forog, szerintem nincs szükség ilyen apró trükkökre, enélkül is látszódna, hogy érted a dolgod, ilyen témában. A szövegek szépen olvashatóak mindenhol, így egyéb dolgot nem fedeztem fel.


Story;



Az elején volt egy-két elírásbeli hiba, de semmi komoly. A történet maga nagyon tetszik. Eleinte vonakodtam tőle, mivel elég jól ismerem az eredeti sztorit, így féltem, hogy fejben majd ahhoz fogom igazítani, de a bevezető után, egyből rájöttem, hogy nem egészen. Viszont, ha egy olyan személy olvassa a történeted, aki nem ismeri rendesen, vagy egyáltalán az eredeti eseményeket, akkor nem fogja tudni értelmezni. Itt például olyanokra gondolok, hogy a Takáról egy szó sem esett előtte, így nem fogják tudni, hogy miről van szó, és véletlenül azt hiszik elírás. Vagy esetleg a senbon mit jelent; milyen esemény történt a vízesésnél; stb… Eléggé az elején jársz a cselekményeknek, így még nem tudom, hogy mi fog belőle kisülni, de izgatottan várom, mivel igencsak egyedi a történet. A viccek egész ütősek, mert például a Tobi féle „ostoba” karaktert nagyon jól sikerült elkapnod, és Sasuke jellemét is jól írtad körbe, számunkra.

Összességében; Semmi végzetes baki, csak a kis apróságok, amiket a fentiekben leírtam. Szerintem, ha ezeket a dolgokat akár minimálisan, de korrigálnád, nagyon kis pöpec blog lenne a birtokodban, szóval így tovább, és igyekezz nem kilapítani, és leegyszerűsíteni a sztorit, mert tényleg jónak indul.



Sok sikert a további írásaidhoz!:)

csenii.x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése