2014. december 31., szerda

Soron kívüli kritika ~ Illusion - the vision of your silense

Tudom, hogy nem szabályszerű, hogy ilyet cselekszem, de egy kedves Ismerősöm - facebookon - kritikát keresett, így gondoltam, mivel már amúgy is csak begépelni kellene a többit, gyorsan elkészítem ezt. Remélem, nincs nagy harag.. :)
 
Blog linkje: ×××
 
Kinézet: Olvastam, hogy a fejléc és a design a Te kezed műve, így azért könnyebben mondok bármit is... ami csupa pozitív. Ugyanis, a fejléccel kapcsolatban nem tudok mibe belekötni. Amúgy is tetszik, mikor a címen kívül több szöveg van, valahogy elnyerte a tetszésemet, bár okát azt nem tudom.. Tetszik, hogy nincs igazi, valós arca a karaktereidnek, valamilyen szinten az olvasó képzelheti el őket. Nem tudok mit mondani a fejlécről, mert tényleg nagyon tetszik. Talán, ami az egyetlen zavaró tényező számomra az a címben szereplő "Illusion"  betütípusa.
A design illik a fejlécedhez. Manapság elterjedt ez a fajta fejléc - típus, bevallom, nekem is egy két blogomnál előfordul...  Javaslom, hogy az "Információk"-at tedd feljebb, az lényeges!
10 / 9 pont
 
Történet: Mivel eddig még csak a prológus van fent, nem tudok bőven beszélni róla. A bevezetőd ügyes, lényegre törő, s magával ragadó. Ügyesen használod az írásjeleket, bár, eddig még nem volt párbeszéd, de szerintem ott is minden rendben lenne. Általában az a jó, ha a legelső fejezet csak a fontos dolgokat mutatja be, esetlen előre haladó, de határozottan nem a múltba tekintő. A Tied a "szuper" kategóriába tartozik, és ez dicséretes. Arra figyelj, hogy kötőjel elé, s utána is tegyél szóközt, és, ha majd már lesz benne "duma" is, akkor ott pedig erre: amikor a beszéd befejeződik, s utána következik egy kötőjel után a magyarázat, stb., akkor oda se tegyél pontot. Így esztétikusabb, remélem érted.
10 / 9 pont
 
Össz pontszám: 20 / 18 pont
 
Példa: ( az írásjelekkel kapcsolatban )
- Jajj, Jancsi, annyira szeretlek - jöttem zavarba teljesen, finoman átöleltem.
- Én is, Juliskám - adott egy kedves homlok puszit, majd átölelve a derekamat, megtolt a naplemente irányába.
 
Jó, tudom, nem a legértelmesebb szösszenettel álltam elő, de hirtelen ez jutott eszembe.
 
További csodálatos blogolást, sok követőt, ezernyi mosolyt, és boldog visszajelzést kívánok Neked, majd a pillanatnyi lényeg: Nagyon nagyon boldog Új Évet!
 
Alloha 2015!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése