2014. december 19., péntek

Segítségek #4

Sziasztok!
Ismét egy Segítséged c. bejegyzéssel jöttem.
Ennek a bejegyzésnek a keretében leírom, hogy mit tegyetek, ha elfejeltettétek a chat átalakításához szükséges jelszót vagy felhasználónevet.

Ez az oldal jelenik meg mikor beszeretnétek lépni. 


Itt kattintsatok a "click here"-re.

Majd megjelenik egy ilyen oldal.



A bekeretezett részre írjátok be az e-mail címetek. 




Majd a felhasználó nevetek.

Ha esetleg nem tudjátok azt se, semmi gond, akkor ezt a lépést hagyjátok ki és a következőt csináljátok meg.



A bekeretezett helyre másoljátok be a chat html kódját.
Figyelem! Ezt a lépést csak az hajtsa végre aki nem tudja a felhasználó nevét és az előző lépést nem tudta megcsinálni!



Ezek után kattintsatok a "Send" gombra, és pár percen belül kaptok is egy e-mailt amiben megírják nektek a szükséges adatokat. 


Ha valami probléma adódna vagy valahol elakadtatok, írjatok nyugodtan. :)


Remélem tudtam segíteni! :)



4 megjegyzés:

  1. Szia! És ezek után, hogy tudok színt váltani? Mert elakadtam... Tudnál segíteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Természetesen tudok segíteni. ;)
      Miután beléptél, kattints felül a "Lool&Feel"-re azon belül pedig a "Colours&Fonts"-ra. Majd feljön egy oldal ahol áttudod színezni a chatet. ;)
      Remélem érthető voltam, ha még sem írj nyugodtan és képekkel is illusztrálom neked. ;)

      Törlés
  2. Szia! Szeretnék chatet a blogomra. Tudsz segíteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Természetesen, kérlek írj nekem egy email (hsakura312@gmail.com) és segítek neked. :)

      Törlés