2014. április 18., péntek

Kritika #73 - Distress

Ismét elkészültem egy kritikával.Bocsánat,hogy későn hoztam,de 3 másik bloggal is kell foglalkoznom plusz nemsokára megkapom a felvételi eredményeket és nagyon izgulok.Na meg mindjárt év vége és sokat kell tanulnom a javítások miatt.De igyekszek időben hozni a kritikákat!
Distress


Desing:
A fekete háttér és a sötét fejléc azt sugallja,hogy ezen a blogon egy szomorú történet található.Legalábbis nekem elsőre ez jött le.A fejléc szerintem egy kicsit zsúfolt.Elég két kép a főszereplőről rá.A modulok szépen elvannak rendezve,nincs velük gond.
10/9,5

Történet:
A fogalmazásodban és a helyesírásodban semmi hibát nem találtam.Mindent úgy írsz le és részletezel ahogy azt kell.Nem részletezel túl semmit sem.Arra viszont jobban kitérhetnél,hogy pontosan mi is a lány.Mert nem igazán értem,hogy a veszélyben lévő fiú miért őt hívta fel és egyáltalán honnan tudta a számát.Szóval erre a dologra kicsit jobban kitérhetnél.Mert annyit megtudhattunk eddig,hogy egy baleset miatt kapott egy második esélyt az élettől.De azt nem tudjuk,hogy mi történt a baleset után.
Továbbá azt sem lehet tudni,hogy milyen összeköttetés van Sam és Amber között.
Nem tudom,hogy pontosan mi lesz ebből a történetből mert még csak a 3.rész van kint,de jó lenne ha ezekre a fontos szálakra odafigyelnél.
10/8

Összességében:
Remek történet lesz ha egy kicsit jobban odafigyelsz a fontosabb részekre.

Összesen:20/17,5

Üdv:Rosetta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése