2014. április 11., péntek

Kritika #69 - Nettikönyve


                                  http://nettikonyve.blogspot.hu/p/bemutatkozas.html
                                                               

 Design:  Szerintem csinálj, vagy rendelj újat. Nem azért mondom, mert nem olyan szép a fejléc, hanem azért, mert amikor ránéz valaki, akkor nem tudja megállapítani, hogy kb miről is szól a blog. Nem kell, hogy egy "hű de zsúfolt" fejléc legyen, csak legyenek rajta a szereplők. És olyan képek, amik jellemzik a blogot. A modulok jól vannak elhelyezve, szerintem jól néznek ki a bal oldalon.
10/8,5

Történet:  A történet nagyon tetszik. Még ilyen blogot nem is olvastam. Nagyon szépen fogalmazol, csak néha egy kicsit kuszák a történések. Viszont, néhány rész nagyon izgalmasra sikerült. Nekem főleg az a rész tetszett amikor kiderült, hogy a szomszédban a  "cuki-cuki srác" a vadász. Az is tetszik, hogy lerajzoltad a szereplőket. Csak gratulálni tudok hozzájuk.
10/9,5
Összességében: Nekem tetszik maga a történet, de viszont a blog külsején szerintem változtass. Sok sikert kívánok a többi fejezethez is. 
  Összesen: 20/18
Millió puszi. Eszti :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése