2014. április 6., vasárnap

Könnyes búcsú - Bye bye Bitchezzz

Hey babies!
 Szóval. Most itt ülök, kábé hat perce, és halványlila gőzöm sincs, mit is mondjak, esetleg hogyan kezdjek neki ennek az egésznek.
Ugye azzal mindnyájan tisztában vagyunk, hogy semmi sem tart örökké, mint ahogy ez az egész sem. Nehéz volt meghoznom a döntést - miszerint kilépek - most mégis úgy gondolom, jól döntöttem. Lekerült rólam egy bizonyos súly, az pedig már egy másik kérdés, hogy a nyakamba szakadt ezeregy másik. 
A döntésem oka legfőképp az időhiány, valamint az, hogy már nem érzem szükségét annak, hogy itt legyek. Itt vannak a tehetségesnél tehetségesebb új szerkesztők, akik gyorsak - velem ellentétben, hisz a késéseim gyakoriságára már nem egyszer szolgáltattam bizonyítékot. - és nem mellesleg jók is, s talán jobbak, mint én voltam, vagyok.
Hmmm, nem tudom mit is mondjak még, igazából nem hinném, hogy hiányolnátok majd, hisz olyan szinten inaktív voltam az utóbbi időben, hogy biztos vagyok benne, szinte észre sem veszitek majd a távozásom, és a lányok seperc alatt betöltik majd az utánam keletkezett "űrt".
Szeretném megköszönni ezt az egészet a két főszerkesztőnek, hisz, ha annak idején Ők nem vesznek be, mint társszerkesztőt, nem is kezdek el komolyabban foglalkozni ezzel az egésszel.Tehát, hatalmas köszönet jár Nektek. <3
Aztán - így a bejegyzésem legvégén - szeretnék őszintén bocsánatot kérni azoktól, akik a "pályafutásom" legelején voltak olyan merészek, és tőlem rendeltek fejlécet. Tényleg, baromi nagy bátorság kellett hozzá, hisz valami brutális szerkesztő voltam. :D Ha van itt valaki, akinek még mindig az a fejléc van kint a blogján - kétlem bár, de ha mégis -, nyugodtan írjon egy mailt nekem (jasminesamuels0@gmail.com) és szívesen készítek egy újat. Tényleg. Nem akarom saját magam égetni. :D

Azt hiszem... Ennyi.
Ha esetleg ezeken túl is kíváncsi rám valaki, az alábbi linken, e-mail-ben, esetleg a még működő blogjaimon megtalál.


Utoljára ölel minden egyes drága Olvasót,
J. Samuels
Viszlát! <333

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése