2014. április 15., kedd

Bemutatkozás + Jelentkezési kritika


Sziasztok!


A nevem Stella Dreamer és én lennék a blog új szerkesztője.Nagy lelkesedéssel vágok bele ebbe az egészbe és hihetetlenül boldog vagyok,amiért ezentúl én is írhatok nektek kritikát.Ezúton is szeretném megköszönni a felvételem.:)

Először is mondanék pár szót magamról:
16 éves vagyok,igazi álmodozó.Eddig csak fanfictionokat írtam,nem is keveset mindenféle témában,de mindig is szerettem volna tagja lenni egy Design blognak.Hiszen csodálatos érzés,mikor valaki segíthet a másiknak valamiben,esetemben egy-egy kritikával.
Elég egyszerű ember vagyok,aki mindig képes másokat felvidítani.
Kedvenc hobbim az írás,rajzolás,zene nélkül pedig elég rossz életem lenne.

Remélem tetszeni fognak a kritikáim,nyugodtan kérhettek tőlem,bárkinek megírom az őszinte véleményem:)

Itt pedig közzétenném azt a kritikát,amivel jelentkeztem szerkesztőnek.Ez az első,amit itt közzéteszek,de hamarosan olvashattok még tőlem.:)

Fény a Sötétben


Design:
Nekem úgy összességében tetszik a kinézet.Jól illenek egymáshoz a színek,de lehetne kevésbé egyhangú,mert nekem egy picit túl egyszerű.Lehetne valami,ami jobban felhívja a figyelmet az olvasásra.Az oldalsáv szépen meg van csinálva.
A fejléccel az a gond,hogy nem derül ki belőle miről szól a blog és egy picit  egyszerű a színek miatt,a blog címe pedig nehezen kiolvasható,valamint szerintem nincs szükség erre a forgós elemre,mert zavaró tud lenni.

Story:
Nekem nagyon tetszik az alaptörténet.Izgalmas,egyedi sztori,ami teli van csavarokkal és arra ösztönzi az embert,hogy olvasson tovább.
Csak annyi baj van vele,hogy aki nincs tisztában az eredeti történettel esetleg nem érthet benne néhány dolgot.Ezekre ki lehetne térni és részletesebben leírni,hogy azok is olvassák a sztorit és jobban megértsék,akik nem ismerik az alapot.
Összességében nekem nagyon tetszik a blog és pár apró hibától eltekintve tökéletes a történet.

                                           
                                                    Mindenkinek további szép napot!
                                                           Üdvözlettel: Stella xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése