2014. április 9., szerda

Hello evrybody!

Sziasztok!
Nem is tudom,hogy most mit is kéne igazából írnom.Nemrég tudtam meg,hogy felvettek ide kritika írónak és most jelenleg nagyon vidám vagyok!
Na de egy kicsit mesélek magamról!
15 éves lány vagyok és már egészen kicsi korom óta történeteket írok/mesélek.Ez a dolog 5 éves koromban történt mikor óvodás voltam.Akkor kezdtem el a gyerekeknek és a felnőtteknek általam kitalált meséket mesélni.Aztán amint megtanultam írni az iskolában le is írtam őket és papírról olvastam fel őket az osztály előtt.Sajnos diszes tanuló révén a helyesírásom és a hangos olvasásom nem túl jó,de dolgozok rajta.
Most 15 éves koromra rendelkezek egy kis tapasztalattal és szeretnék nektek segíteni.
Alapjában véve én egy vicces,kedves,segítőkész,makacs,kitartó lány vagyok aki a nyári úszásokon,biciklizéseken kívül nem sportol,de odáig van az autóversenyekért.Itt konkrétan a Forma 1-ről beszélek. =)
Szerintem ebből mindent megtudtatok amit rólam érdemes megtudni.Remélem sokatoknak tudok majd segíteni! =)

Íme itt van az első munkám amivel elnyertem a felvételt:

Fény a sötétben

Történet:
Nagyon jól fogalmazol.Minden cselekményt részletezel és ez nagyon jó!Sokan ugyanis csak átugornak dolgokat és így nehéz megérteni,hogy mi is történik.
Te viszont tökéletesen leírod ezeket és élvezhetővé teszed a részeket.A történet maga tele van izgalmakkal és egy percre sem hagyja lankadni az olvasó figyelmét!
Én szeretem a Narutót így nagyon örültem,hogy elmondhatom a véleményemet a történetedről!Maga a story,hogy Sakura családját lemészárolták egy kicsit talán sablonos,hiszen
sok olyan történet van,hogy x szereplők x családtagjait brutálisan megölték.Ettől még jó az ötlet!Én például sok hasonló történetet olvastam mint a tiedé,de ez tetszik mind közül a legjobban.
Remekül összehoztad az eddigi részeket és a továbbiakhoz sok sikert kívánok.
10/10

Desing:
A fejléc szép és letisztult.Nem túl zsúfolt és kifejezi azt ami a két főszereplő között van.
A virágos háttér szerintem nem illik annyira a fejléchez.A modulok elrendezéséről annyit,hogy jobban néznének ki a jobb oldalon.
A menü kinézetében semmi kivetnivalót nem találtam.
Az egész oldalnak csak apró hibái vannak amiket először nem is vesz észre az ember és ezeket hamar ki lehet javítani.
10/10

Mindet összevetve ez egy remek blog és egy remek történet!Csak így tovább!
20/20


Üdv:Rosetta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése