2015. november 8., vasárnap

Interjú Vivienne-nel

1. Miért blogolsz (katt)? 
Legfőbb oka annak, hogy blogolok az roppant egyszerű: rengeteg történet van a fejemben és néhányat le szerettem volna írni így gondoltam egyet és nyitottam egy blogot. 

2. Kinek a blogja hasonlít a legjobban a tiedéhez?
Gondolom rengeteg hasonló történet van de én sajna még nem találtam egyet sem.

3. Van-e bloggerbarátnőd, aki mindig támogat és ösztönöz téged? 
 Régebben beszélgettem egy bloggerinával, de manapság már nem igazán tartjuk a kapcsolatot. 

4. Mi a jelentése a főszereplőd nevének? Kapcsolódik-e ez a történethez? 
Igazából nem hiszem, hogy jelentene is valamit a főszereplő neve. Gondolkodtam és egyszer csak ez ugrott be, így ezt választottam, szóval egyáltalán nem kapcsolódik a történethez.

5. A főszerelőd magadhoz hasonlítod, vagy spontán alakítod? 
Is-is. Van úgy, hogy saját tapasztalataimból merítek ötletet, van úgy, hogy csak eszembe jut egy-egy történés is azt írom le.

6. Mit érzel, amikor egy ócsároló komment érkezik? 
Kicsit elszomorít, de ha olyan a komment, hogy tudok belőle tanulni, akkor megpróbálom úgy folytatni a sztorit. 

7. Milyen írónak tartod magad?
Régebbi írásaimat olvasva borzalmasnak tartom magam, de jelenleg úgy érzem, hogy fejlődök és már meg tudok írni egy rövidebb kis novellát úgy, hogy ne nagyon legyen benne szóismétlés és a történet is kerek egész legyen.

8. Megállná a történeted könyvben is a helyét? 
 Ha be tudom fejezni, akkor szerintem igen. Tipikus tini dráma sok konfliktussal és persze érzelemmel.

9. Mióta írsz? 
Több éve kezdtem el, de sajna nem nagyon jut rá időm, így manapság már hanyagolom. 

10. Mit szeretnél kezdeni a későbbiekben ezzel a tudásoddal? 
Jelenleg még magam sem tudom, de az biztos, hogy amiket megtanultam, azokat nem fogom elfelejteni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése