2015. november 1., vasárnap

Interjú Nessával


1. Mióta blogolsz? 
 Sajnos nem jegyeztem meg pontosan, de már nagyon régen is voltak blogjaim, amiket végül töröltem. Azt mondanám, körülbelül négy éve.

2. Milyen stílusú történeteket írsz? 
Mindig azt, amihez épp ihletet kapok. Fantasy, fanfiction, sci-fi, mindegy.

3. Szeretsz olvasni? 
 Imádok!

4. Amikor olvasol, tudsz ihletet meríteni az adott könyvből? 
Naná. Nem egy ötletemet merítettem már könyvekből. (Nem nevezném ezt másolásnak vagy lopásnak, ugyanis, amit merítettem, azt nem konkrétan átemelem a saját történetembe, hanem egészen átvariáltam.)

5. Honnan jött az ötlet a történetedhez? 
Az Angyali érintés című blogomhoz egy deviantartos kép adta a prológus ötletét, a többi pedig magától jött. A Truth or Lie..? c. One Direction fanfiction meg természetesen az 1D-től származik.

6. Általában mit csinálsz akkor, amikor nincs ihleted? 
 Olvasok és zenét hallgatok. Mindig segít.

7. Mennyire érzed fontosnak, hogy sokan olvassák azt, amit csinálsz? 
Hát, jelenleg egyik blogomat sem olvassák sokan, mégis imádom őket írni, úgyhogy szerintem nem ez számít nekem. Néha azért fáj, amikor feltöltök egy nehezen megírt, új fejezetet, és napokig nem reagálnak rá, de ez van.

8. Milyen idézet jellemzi legjobban a főszereplődet? 
"De, mint tudjuk, ahogyan változik az ember, úgy változik a könyv is."

9. Mit teszel, ha negatív komment érkezik valamelyik részhez? 
 Ha építő jellegű, akkor megköszönöm és fontolóra veszem, amiket ír, ha meg szimplán lefitymálás, figyelmen kívül hagyom, vagy visszaszólok.

10. Mit üzensz azoknak az olvasóknak, akiknek megvan a tehetségük egy jó történethez, de félnek belevágni? 
 Azt, hogy egy álom csak addig álom, amíg el nem határozod, hogy valóra váltod. Harry Styles-nak elhihetik.


2 megjegyzés: