2015. június 28., vasárnap

Távozom


Hello, Drágák!

Az utóbbi időben egyáltalán nem voltam aktív, rendesen elmaradtam a kritikákkal ezen az oldalon, de a saját, történetes blogjaimat sem vezettem túl normálisan. Nem magyarázkodnék, mert tök felesleges, és már anno is megtettem egyszer, úgyhogy akinek van hozzá kedve, visszalapozhat: ugyan az az indokom, csupán kicsit kibővítve. Na jó, nagyon. Mindegy is, sajnálom, ha a megmaradt kritikákkal más terhére leszek, viszont azokat én már nem tudom megírni, erre a bejegyzésre is csupán fél órám van, holnap pedig pszichológus, szóval... hát, igen, nem egy álom számomra ez a nyári szünet!

Köszönöm, hogy bár nem túl lelkes tagja, de azért részere voltam az Issy BM.-nak, ezennel búcsúzom.:)
Utószó: Nem bírtam ki, hogy ne tegyem be ide ezt a giffet! Behalok a bácsika arcán... xd

Ölelek mindenkit,
reasonelll

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése