2015. június 10., szerda

Bella megmondja - avagy egy kis kiakadás

Sziasztok! 

Nos, mint a címből következtetni lehet, nem jókedvemből írtam meg ezt a rövidke bejegyzést. Ugye minden drága Olvasónak jól látható a várólista a kritikáknál. Direkt nem menüpontba lett rakva, hanem így ki az oldalra, hogy látható legyen. Ha esetleg valaki másfajta rendelést kérne, az tovább megy a menüben, de itt most konkrétan a kritikáról beszélnék. 
Vagyok én, és vannak a társaim. Mindenkinek más-más a reagálóképessége, van aki jól reagál egyes dolgokra, és vannak, akik kevésbé. Elárulok egy titkot: én egy rendkívül türelmes ember vagyok az olvasóimmal, szeretem őket, ecetera, ecetera. De. Van egy pont, amikor nem tudom épp ésszel felfogni, hogy, hogy létezhetnek a 21. században analfabéta emberek. Ott van, könyörgöm, a várólista! 
Szóval a lényegre térnék. Van, aki 3 kritikát vállal max., van aki 10-et, 20-at, 100-at, mindegy. Én ötöt vállalok. Már akkor az idegösszeomlás szélén álltam, amikor megláttam az ÖT!!! kritikás várólistámnál a hetet. Nem szóltam, nem tettem semmit, de enyhén jelezni próbáltam, hogy nem lehet már rendelni, így odaírtam a BETELTEM szót. Aztán ma megnézem, és mi van ott? TÍZ KRITIKAKÉRÉS! Nézzétek, nincs harag, de próbáljátok figyelembe venni az én kéréseimet is, ami nem volt túl bonyolult. Nem véletlenül nem tíz a kritikakérési lehetőség, hanem csak öt. Tudom, hogy sokáig fog tartani még megírom az összeset. Főleg most! 
Úgyhogy szeretném bejelenteni, hogy, amíg nem végzek az eddigi összes kritikámmal, nem lehet tőlem rendelni teljes kritikát. Ha kritikát akartok, csupán design-kritikát írok meg, mást nem. És írhattok nekem a chatbe, nem fogom tudomásul venni, mivel ÖT a határ, és nem tíz!
Ne aggódjatok, nem szűnnek meg a bejegyzéseim, kizárólag kritikánál leszek inaktív. Valamint, ha újra aktív leszek ezen a téren, hozok egy bejegyzést arról is. :) Addig, kérlek, titeket, hogy ne rendeljetek tőlem! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése