2014. május 24., szombat

Interjú #3

Sziasztok! 
Ismét egy interjúval jöttünk, az interjú Bea Styles-ról és az ő blogáról készült. 


1. Mikor kezdtél el blogolni/írni?

Huh, november 11-én lesz 2 éve.:)

2. Milyen hosszúra tervezed a történetet?

Ha a Roxfort-ról beszélünk, ( mondjuk jelenleg ez a blogom fut normálisan... ) akkor pontos számot nem tudok mondani. Biztos vagyok benne, hogy ötven alatt nem szeretnék megállni és az is megtörténhet, hogy egyenesen 100 fejezetig húzom majd a szálakat.  

3. Honnan jött a történet ötlete?

Nos, a szereplők és néhány alapszituáció természetesen J. K. Rowling: Harry Potter-éből, ami eltérés pedig benne van az spontán jött. Általában olyan mozzanatok tűnnek majd fel, amik számomra érdekesek, fontosak és szerethetőek. 

4. Mi motivált téged?

Szerencsésnek mondhatom magam, mivel engem minden apróság motiválni tud..., de, ami tényleg az "író pályán" tart engem az a dédim, aki történetesen író volt. Egyszer majd szeretnék olyan könyveket/novellákat írni, mint anno ő írt. 

5. Érezted már úgy egy-egy fejezet után, hogy nem érdemes tovább folytatnod az írást?

Természetesen éreztem, de nálam ezek a mélypontok múlóak. Ha úgy érzem, hogy egy adott fejezet nem sikerült jól, akkor riadóztatom a legjobb barátnőmet és kikérdezem róla. 

6. A főszereplőid belső tulajdonsága mennyire hasonlít a te belső énedhez?

Nagyon sokban. Általában úgy szoktam kialakítani a karaktereimet, hogy mindegyikük kapjon belőlem egy kicsit, ez által érvényesülni tudok velük. Igazából a roxfort-nál pont ezek a jellemvonások lesznek kihangsúlyozva, mert ezáltal térek el Rowling karaktereitől. 

7. Amikor írsz, beleképzeled magad a szituációkba, és aszerint írod meg, ahogyan te cselekednél?

Nos, ha egy teljesen átlagos történetről írok, akkor igen... Ám, ez a roxfort-nál nem nagyon fog érvényesülni, mert Draco, Harry, Blaise és Ron lépéseit személy szerint én sosem tudnám megtenni. Hermione és Pansy az, akikkel teljes mértékben érvényesülni tudok és az ő karaktereik lettek úgy kialakítva, hogy minden 13-18 éves lány átérezze azt. 

8.  Előre megtervezed az eseményeket, vagy csak leülsz írni és hagyod, hogy spontán szülessenek meg?

Igazából én szeretem a rendezettséget... és ehhez az írásaimban is ragaszkodom. Van egy spirál füzetem, amiben vázlat szerűen vannak apróbb momentumok felírva, melyek biztosan helyet kapnak majd a történetben. Aztán leülök és ezekre kezdem el az adott részeket felépíteni.

 9.  Van valami szokásod írás közben? Mondjuk zene hallgatás, vagy hogy csak a nap egy bizonyos szakaszába tudsz írni.

Mindig szokott körülöttem nyüzsgés lenni, mert én csak így tudok létezni. Általában zenét szoktam hallgatni, de ha végképp megrekedtem akkor felmegyek youtube-ra és elindítom valamelyik HP hangoskönyvet és így próbálok összehozni egy normális fejezetet.


10.  Mesélnél magadról?

Nem sok mindent tudok mondani magamról, inkább az emberek véleménye marad meg bennem. Eléggé ellentétes személyiség vagyok, mert suliban csendes, kissé "szürke" a személyiségem, de otthon/a barátaim körében kibontakozom. Furcsának is mondható vagyok, mert minden egyes momentumot annyira kitudok forgatni, hogy az emberek rá sem ismernek ezután. ( ez leginkább az írási/olvasási ízlésemre passzol. ) Imádom az apró tetoválásokat, piercing-eket ( ezeket általában fiúkon ), a kék színt, a szőke hajat ( szintén fiún ) és a kék szemet... valamint a méregzöld színt. :)



By: Swarley és Sakura 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése