2014. január 11., szombat

Rendelt fejléc #8 #9

Sziasztok, Drágák!
Tudom, hogy vannak, akik már jópár hete vártak a fejlécre, most meghoztam a még nálam megmaradt kettőt, és ezentúl is megpróbálok sietni, ahogy időm engedi, csak legyünk már túl ezen a nyomorék féléven!
Komolyan, olyan anyagokból írok témazárót, amiről még nem is hallottam. Szerintem én végig aludtam ezt a félévet. o.o
This is your life No1.

This is your life No2
Fekete Kolibri  No1. 

Fekete Kolibri No2.
Amint lesz link, kitesszük. (:
J. xx

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Köszönöm szépen! A blogom http://feketekolib.blogspot.hu/ ha nem bánjátok, én kiteszlek titeket! ^^.
    Még egyszer köszönöm szépen! Nagyon elégedett vagyok! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igazán örülünk, ha tetszik, és elégedett vagy. (:
      J. xx

      Törlés