2014. január 30., csütörtök

Rendelt Fejléc #13

Halihó!
Most már szerintem elnézést sem kérek, megszokottá vált, hogy folyamatosan késem... Totál szétestem, emiatt szeretnék most kérni valami fontosat. Tehát - nem, nem szünetelek - csupán innentől fogva, miután elkészítettem a még megmaradt rendeléseket, összvissz' négy rendelést fogadok el egyszerre. Tehát, kérlek titeket, hogy majd figyeljétek a modulsávban található 'Fejlécre várok' pontot, ahol is fel lesz tüntetve, hogy épp hogyan állok. Ha pirosan megtalálod ott a 'BETELTEM' feliratot, értelemszerűen nem rendelsz addig - tőlem - amíg meg nem üresednek a helyek.
Megértéseteket köszönöm, én sem akartam ezt így, de sajnos muszáj, legalábbis addig biztosan, míg újra össze nem szedem magam...

Roar

Legyetek rosszak!
xx.  
J. Samuels

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése